• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent deze senator

mantadevil

Woont hier bijna
zag deze sennie op MP en heb eens contact met de beste man gehad en ook medere foto's

op zich wel wat werk ,maar zou een 2,8H motor in moeten zitten ,terwijl op de foto een injectie motor te zien is ,ook loopt hij niet op benzine ,maar dit zou komen door een open lucht filter en een backfire klep :jerry

onzin dus ,maar goed das probleem niet

maar is er iemand die deze wagen toevallig kent of er al is wezen kijken ???

wil er van de week gaan kijken ,maar is toch 1,5 /2 uur rijden voor mij

http://link.marktplaats.nl/473411732" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb de wagen ooit bekeken in betere tijden, toen was de wielrand achter ook slecht aant worden zoals het op de foto ook nu slecht lijkt

Leuk voor in de stad voor ene honderd of 5

Heb de wagen ooit bekeken in betere tijden, toen was de wielrand achter ook slecht aant worden zoals het op de foto ook nu slecht lijkt

Leuk voor in de stad voor ene honderd of 5

2.8, de wagen verder niet bekeken omdat de eigenaar geen zin had de wagen open te maken

ben toen snel omgedraaid, maar das ene jaar of 3 geleden, dit is een andere eigenaar dus

2.8, de wagen verder niet bekeken omdat de eigenaar geen zin had de wagen open te maken

ben toen snel omgedraaid, maar das ene jaar of 3 geleden, dit is een andere eigenaar dus

ik kand de auto uit een jaar geleden, ooit is met de mand staan praten.

ik kan er niet meer veel van herinderen maar alles wat ik me kan herindere is al verteld.

ook zou de auto ooit is bij een ketting botsing er tussen hebben gestaan maar word niet boos als het niet zo is want daar ben ik niet 100% zeker van.

ik kand de auto uit een jaar geleden, ooit is met de mand staan praten.

ik kan er niet meer veel van herinderen maar alles wat ik me kan herindere is al verteld.

ook zou de auto ooit is bij een ketting botsing er tussen hebben gestaan maar word niet boos als het niet zo is want daar ben ik niet 100% zeker van.

Dit is een leuke auto als je zelf een schuur vol onderdelen hebt voor deze auto. LPG, wegenbelastingvrij, op zich niet verkeerd natuurlijk.

Dit is een leuke auto als je zelf een schuur vol onderdelen hebt voor deze auto. LPG, wegenbelastingvrij, op zich niet verkeerd natuurlijk.

hoezo arjan???

ken jij deze auto???

onderdelen staan der hier wel op de sloop

en goed aangezien wat hij vraagt mag der best wat werk aan zitten

hoezo arjan???

ken jij deze auto???

onderdelen staan der hier wel op de sloop

en goed aangezien wat hij vraagt mag der best wat werk aan zitten

Nee, maar als je de foto ziet dan zit er heel wat werk aan. En als je alles moet kopen dan kan het wel eens duur worden. Eentje kopen met weinig of geen werk is dan vaak beter vind ik.

Nee, maar als je de foto ziet dan zit er heel wat werk aan. En als je alles moet kopen dan kan het wel eens duur worden. Eentje kopen met weinig of geen werk is dan vaak beter vind ik.

maarja koop maar eens eenm senator belastingvrij en op lpg in goeie staat dan ben je zo rond de 3 rooitjes verder

gezien wat hij vraagt kun je nog best wel wat verspijkeren .

maar heb meer foto's van hem via mail gekregen en vind het wel mee vallen (op de foto dan ;) )

kijk voor weinig geld zit er altijd wat werk in en dat is ook niet erg

als ik geld zat had kocht ik wel een gerestaureerde ,en zelfs dan moet je mazzel hebben dat er niet gekloot is.

normaal was ik ook welz elf effe die kant op gegaan ,maar is toch 1.5 uur rijden en met een slechte rug is dat klote

daarom dacht ik mischien kent iemand hem of is al wezen kijken en kan meer info geven

maarja koop maar eens eenm senator belastingvrij en op lpg in goeie staat dan ben je zo rond de 3 rooitjes verder

gezien wat hij vraagt kun je nog best wel wat verspijkeren .

maar heb meer foto's van hem via mail gekregen en vind het wel mee vallen (op de foto dan ;) )

kijk voor weinig geld zit er altijd wat werk in en dat is ook niet erg

als ik geld zat had kocht ik wel een gerestaureerde ,en zelfs dan moet je mazzel hebben dat er niet gekloot is.

normaal was ik ook welz elf effe die kant op gegaan ,maar is toch 1.5 uur rijden en met een slechte rug is dat klote

daarom dacht ik mischien kent iemand hem of is al wezen kijken en kan meer info geven

Terug
Naar boven