• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie wil en kan mij helpen met distributieketting Z22SE

Dag allemaal,

Wie wil en kan mij helpen bij het vervangen van de distributieketting van mijn Astra G Z22SE? Door omstandigheden kan ik een reparatie niet betalen.

Maar het hoeft uiteraard niet gratis te gebeuren. We komen er vast wel uit. Hoop op een reactie!

Justin

red-bull bedankt voor je opmerking. Ik woon in Elburg, vlak bij Walibi World. Ik wacht eerst even of iemand tijd en zin heeft om me te helpen. Het hoeft uiteraard niet gratis te gebeuren. Maar een rekening bij een garage kan ik helaas niet betalen.

@koenelsenaar wrote:Zijn ook geen goedkope dingen om een distributieketting te vervangen...

Geen idee wat ik aan materiaal kwijt zou zijn, en welke tijd er voor staat om een ketting e.d. te vervangen...

@Basgsi wrote:of je besteld in duitsland voor €170..

http://www.ebay.de/itm/SATZ-STEUERK...40230?pt=DE_Autoteile&hash=item564b5f8b46" onclick="window.open(this.href);return false;

of een originele GM set voor €199

http://www.ebay.de/itm/Steuerkette-...54113?pt=DE_Autoteile&hash=item41676fcba1" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is geen geld!! Ik vond die in Engeland al niet duur :D

Ik heb expres de link even bekeken want ik dacht : voor 200 euro heb je alleen de dis. ketting en de nokkenastandwielen, maar niks is minder waar. :thumbup

@2000 wrote:@Basgsi wrote:of je besteld in duitsland voor €170..

http://www.ebay.de/itm/SATZ-STEUERK...40230?pt=DE_Autoteile&hash=item564b5f8b46" onclick="window.open(this.href);return false;

of een originele GM set voor €199

http://www.ebay.de/itm/Steuerkette-...54113?pt=DE_Autoteile&hash=item41676fcba1" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat is geen geld!! Ik vond die in Engeland al niet duur :D

Ik heb expres de link even bekeken want ik dacht : voor 200 euro heb je alleen de dis. ketting en de nokkenastandwielen, maar niks is minder waar. :thumbup

Bedankt dat jullie voor me hebben gekeken :thumbup . Dat setje ga ik aanschaffen, twijfel alleen welke set. Nu nog iemand vinden die dat kan!

van die originele set zou ik eerst nog een mailtje sturen met wat de lieferumfang is, daarbij weet ik niet 100% zeker of het compleet is,

zo heel goed is mijn duits nu ook weer niet. Met het eerste bedrijf, eigenlijk wel goede ervaring. heb er wiellagers en nog wat andere dingen besteld,

en paste allemaal goed.

@Basgsi wrote:van die originele set zou ik eerst nog een mailtje sturen met wat de lieferumfang is, daarbij weet ik niet 100% zeker of het compleet is,

zo heel goed is mijn duits nu ook weer niet. Met het eerste bedrijf, eigenlijk wel goede ervaring. heb er wiellagers en nog wat andere dingen besteld,

en paste allemaal goed.

:thumb

Terug
Naar boven