• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wiel bijna kwijt!

Navy

Post weleens wat
Echt héél veel geluk gehad!

Vanmorgen op weg naar mijn krantenwijk 20 kilometer verder was er niks aan de hand. Tenminste, ik merkte niks.

Op de terugweg hoorde ik een paar keer een geluid alsof er een band leeg was. Gestopt, maar alle banden waren hard.

Vanmiddag weer naar Broekhuizenvorst geweest i.v.m. mijn depothouderschap. Op de heenweg heb ik nog gedacht: hé, het stuur trilt , dat is vreemd. Maar direct erna was het weer weg.

Op de terugweg wilde ik, vanwege naar Dronten morgen, even de bandenspanning checken, dus ik rem af bij het tankstation, staan er wel 3 auto's. Toen hoorde ik een tik. En toen ik gas gaf, weer een.

Thuisgekomen de wielmoersleutel uit de kofferbak gepakt en een voor een de wielen gecontroleerd.

En nummer 2, rechtsvoor, was raak!

2 bouten zaten echt helemaal los, de 2 andere hooguit handvast! En ik ben er bij geweest dat àlle wielen en àlle bouten met de momentsleutel zijn nagetrokken.

Ik prijs me de gelukkigste mens van de wereld, want als ik er zo morgen richting Dronten mee was gereden hadden we Ronald-en-Kimmie op herhaling gehad, maar dan met míjn Vectra!

Alle wielen zitten nu weer stevig(er) vast.

Terug
Naar boven