• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wil iemand mn kadett turbo shoppe graag

turboy

Post weinig
enn hurliman achter bumper en een strakke achter klep foto 1

mistlamp gaatjes weg werke zender lipje ook grijz maken

en een engelmann spiegl dr op aan make foto2

achterkant...

kadett1kq5copy.jpg

2de foto, (een engelmann manta spiegels) (zender lipje in slefde kleur) mistlampgaatjes dicht make aleen dei

is dit een begin??? heb het even heel erg snel gedaan want heb niet veel tijd meer

moet zo nog van alles doen dus..

kadettxt7copy2.jpg

Ik heb toch even snel wat gedaan... maar als ik moest kiezen en als je toch je bumper gaat cleanen dan zou ik voor een soort JMS lip gaan sommige noemen hem zo of 2000 lip...

OP-002140%20Voorlip%202000.jpg

nu blijft tie met zender lipje... maar hep ook mistlamp glaasjes die hab ik ook gemonteerd die stond ook mooi

k moet kiezen dus wat echt de mooiste staat:thumbup

inderdaad engelmann spiegels komen dr op :thumbup

maar hoe moet ik ze monteren dat bevesteging huisje is dr niet bij de eene spiegel end de andere is helemaal nix meer ik moet aleen de binnen kant hebben ... ff advies geven

Terug
Naar boven