Ik ben van plan om deze winter winterbanden aan te schaffen. Nu wil ik vanwege het gemak, winterbanden met velg kopen. Nu heb ik me enig sinds informatie hierover lopen zoeken maar nu vroeg ik mij een ding af.... Is het mogelijk om 17" stalen velgen op een insignia uit 2009 te monteren. Ik lees hierover tegenstrijdige berichten. De een zegt dat het prima kan, de ander zegt dat de remklauw te groot is voor een stalen velg waardoor je aluminium velgen moet aanschaffen (wat het weer een stuk duurder maakt)
Ik heb momenteel 19" opel velgen eronder zitten. Ik vraag mij af of 16" stalen velgen niet ernorm lelijk is onder zo'n grote auto. Misschien heeft iemand een foto van 16" velgen onder een insignia ?
P.s. als iemand nog leuke 17" velgen met of zonder winterbanden met een goed profiel en een leuke prijs dan hoor ik dat graag
Groet,
Dennis
Ik heb momenteel 19" opel velgen eronder zitten. Ik vraag mij af of 16" stalen velgen niet ernorm lelijk is onder zo'n grote auto. Misschien heeft iemand een foto van 16" velgen onder een insignia ?
P.s. als iemand nog leuke 17" velgen met of zonder winterbanden met een goed profiel en een leuke prijs dan hoor ik dat graag
Groet,
Dennis