Michael Bracke
Lid
Hey daar beste mensen. ?
Mijn naam is Michaël. &
Ik heb iets enorm vreemd voor na net weer ineensteken van een motor.
Hij draait rond , lijkt echter wel droog te draaien ondanks dat er injectie is. Wilt niet aanslaan.
Het vreemste aan dit verhaal is de witte rook uit de INLAAT?
Aan wat kan dit liggen? :wacko:
Slechte timing?
De reden van de demontage van de motor is een raar geluid uit de distributiekast aan de motor en wou toen ook niet aanslaan. Hebben deze eruit genomen en bleek dat er een kettinggeleiding was afgebroken. Ketting zelf bleek nog goed op spanning te zijn na de nieuwe geleiding dus hoopten dat de timing nog goed zat.
Kan dit eventueel de reden zijn dat deze niet wilt aanslaan? Toch een tandje versprongen? Hence de Witte rook uit de inlaat?
Ps : nieuwe krukassensor en nokkenassensor reeds gestoken.
Alvast bedankt!
Gaat over een
OPEL ASTRA J 1.3 ECOFLEX START/STOP
Groetjessss :bye: :applause02:
Mijn naam is Michaël. &
Ik heb iets enorm vreemd voor na net weer ineensteken van een motor.
Hij draait rond , lijkt echter wel droog te draaien ondanks dat er injectie is. Wilt niet aanslaan.
Het vreemste aan dit verhaal is de witte rook uit de INLAAT?
Aan wat kan dit liggen? :wacko:
Slechte timing?
De reden van de demontage van de motor is een raar geluid uit de distributiekast aan de motor en wou toen ook niet aanslaan. Hebben deze eruit genomen en bleek dat er een kettinggeleiding was afgebroken. Ketting zelf bleek nog goed op spanning te zijn na de nieuwe geleiding dus hoopten dat de timing nog goed zat.
Kan dit eventueel de reden zijn dat deze niet wilt aanslaan? Toch een tandje versprongen? Hence de Witte rook uit de inlaat?
Ps : nieuwe krukassensor en nokkenassensor reeds gestoken.
Alvast bedankt!
Gaat over een
OPEL ASTRA J 1.3 ECOFLEX START/STOP
Groetjessss :bye: :applause02: