• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

world cup edition corsa b op marktplaats waarschuwing

http://auto-onderdelen.marktplaats....VhW&fta_ind=1&fs=1&thumb_click=1#photoGallery" onclick="window.open(this.href);return false;

Hallo mensen van Marktplaats en het Opel forum.

Ik wil bij deze zeggen dat de eigenaar van deze auto ; dhr. Jorge Sainz Zamorano, de boel loopt te verneuken. Ik heb meerdere contacten gehad met hem over deze auto, ik had er namelijk belang bij. Ik zou naar hem toe gaan maar vanwege het weer kon ik daar niet heen, vanwege ; gladheid en sneeuw etcetera, aldus van Groningen naar IJmuiden. Omdat hij de auto niet kwijt kan, haalt hij er verschillende kopers (die eigenlijk niet eens bestaan) bij en verteld hij je dat hij meerdere kopers heeft die al 3000 euro hebben geboden of al een aanbetaling hebben gedaan, door dit te zeggen hoopt hij de auto aan jou kwijt te kunnen. Al met al heb ik niet de mogelijkheid gehad om naar IJmuiden te gaan vanwege het weer .. Hieronder zal ik een paar reactie's plaatsen die dhr. Jorge Sainz Zamorano naar mij toe heeft gestuurd omdat ik niet naar IJmuiden ben gegaan.

"Ben blij dat ik de auto niet verkocht heb aan jou.zogenaamde grote jonge met geld en 5 kindereen.haha "

"Praatjes vullen geen gaatjes.als je geen geld heb reageer dan ook niet en ga lekker in een fiat panda rijden.ps bel ook niet meer want heb besloten dat ik de enige buitenlander zal zijn die hier in rijd.dus lekker drome zogenade opel fan.jaaah dat was er vroeger al in geslagen aallen jah comunicatie was lastog vroeger en nu haha 5 kinderen."

"En die auto ken je niet eens betalen sukkel dus wat nou met je auto hoef ik niet eens meer.je krn hem niet eens vetalen.en stoet doen voor een jonge van 5 augustus 1987.ben een latino geen neger en weet je mail me je adress kom ik je opzoek met 50 man gaan we kijken wie ik ben.of anders kom naar ijmuiden toe.sla ik je weer terug naar suriname klap jap.met je praatjes.ga werken joh stomme boer"

"Hahahaha jij bent echt niet goed bij je hoofd wat een nurd en jij joh kom naar ijmuiden toe kk rat neuk ik meteen je vrouw kk homo.weet je je moet niet zo veel snuifen krijg je ook geen stornis in je kk kop.moet ik jou een foto stuuren laat ik jou men gouden lul zien.sukkel.maar weet je wat ik denk dat je gewoon die auto wilt hebben maar het verneukt hebt dus pech kerel zogenaamde iligale straat racer het enige wat je Races is in je matties anus vieze kringspier musketier haha lach echt om sukkels zoals jou"

"Fotos heb ik ook voor jou met allemaal autos nog mooier dan die garr autos van jou en sukkel heb al aanbetaling gehad net 15 min geleden.ben de auto voor 3300 kwijt.en wel aan iemand die geld en geen praatjes heeft.ken je echt zien dat je een boer bent.ga eerst geld maken voordat je gaat bieden op marktplaats.sukkel.met je turbo dit en turbo dat en geen enkele foto van je autos ziet er zo strak uit als de mijne.dusss lekker blijfen dromen kerel.hoop dat je gestolen auto wat je hebt gelogen nooit boven water meer komt.stakker"

Zo heb ik nog meer mailtjes van hem ontvangen waarin hij loopt te kloten.

Omdat mijn broers, familie, vrienden en ik nogal bekend zijn in de Opel-wereld, waarschuw ik jullie voor deze man, want deze persoon is niet goed bij zijn verstand, zoals zijn mailtjes duidelijk maken. Hij probeert je al te verneuken aan de telefoon met zijn adhd verhaaltjes over deze auto..

p.s

Ik hoef die auto niet meer en ten tweede de auto is volledig puur geplamuurd.Ik had belangstelling bij deze auto omdat ik nog een turbo heb liggen die ik in deze auto wilde bouwen.De ombouwset kost 400 euro *combat 2 wide bodykitKortom die auto is bij lange na nooit 3000 euro waard, tenzij er een c20let of iets dergelijks in zou liggen, maar het is maar een 1.6je.De APK die hij er onlangs op heeft laten zetten is wederom niet betrouwbaar, dit is via een persoonlijke vriend gegaan.Tevens is de auto niet verzekerd.

Terug
Naar boven