het gaat om een x18xe1 motor uit een astra g,
na mijn abs sensor LV te hebben vervangen, is het stotteren terug! :cry
ik dacht dat, dat het probleem was maar ter vergeefs! :cry
hij heeft het 3 weken goed gedaan en begon gisteren weer hevig te stotteren en te bokken! word er echt niet goed van! :swear
de kenmerken zijn:
*stotteren tijdens het optrekken
*af en toe stotteren en inhouden tijdens het gasconstant houden op de snelweg
*erg stotteren bij het inhalen van bijv. fietsers. (heel de auto gaat heen en weer zo erg)
*stationair blijft ie zoeken
*stil staand of koppeling in dan de toeren in jagen gaat zonder problemen :hmmz
*zet ik hem dan in versnelling en wil optrekken begint hij met bokken en stotteren...
*wat ik ook merk is dat hij na een tijdje gereden te hebben weer opnieuw wil starten (was op een maat aan het wachten)
*start hij wat moeilijk, slaat wel snel aan maar moet echt van ver komen zeg maar.. beetje met een zucht.. is moeilijk te beschrijven..
*heb ook het gevoel vermogen te missen, wil niet lekker vrijkomen. (dat gevoel heb ik)
Dit stotteren heeft hij zo z'n mommenten voor, want in de ene straat doet ie het wel gewoon goed en 3 straaten verder begint ie weer :wtf
Wie komt dit probleem bekend voor en kan mij helpen??
Mvg.
na mijn abs sensor LV te hebben vervangen, is het stotteren terug! :cry
ik dacht dat, dat het probleem was maar ter vergeefs! :cry
hij heeft het 3 weken goed gedaan en begon gisteren weer hevig te stotteren en te bokken! word er echt niet goed van! :swear
de kenmerken zijn:
*stotteren tijdens het optrekken
*af en toe stotteren en inhouden tijdens het gasconstant houden op de snelweg
*erg stotteren bij het inhalen van bijv. fietsers. (heel de auto gaat heen en weer zo erg)
*stationair blijft ie zoeken
*stil staand of koppeling in dan de toeren in jagen gaat zonder problemen :hmmz
*zet ik hem dan in versnelling en wil optrekken begint hij met bokken en stotteren...
*wat ik ook merk is dat hij na een tijdje gereden te hebben weer opnieuw wil starten (was op een maat aan het wachten)
*start hij wat moeilijk, slaat wel snel aan maar moet echt van ver komen zeg maar.. beetje met een zucht.. is moeilijk te beschrijven..
*heb ook het gevoel vermogen te missen, wil niet lekker vrijkomen. (dat gevoel heb ik)
Dit stotteren heeft hij zo z'n mommenten voor, want in de ene straat doet ie het wel gewoon goed en 3 straaten verder begint ie weer :wtf
Wie komt dit probleem bekend voor en kan mij helpen??
Mvg.