• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Xenon inbouwen in Vectra C GTS Elegance 2004

@berryvectrac wrote:Beste Johan,

Ik heb een losse bumper spoiler gekocht en een poos zitten zoeken naar de juiste dagrijverlichting.

Deze passen er precies in kwa dikte, de breedte hou je heel iets over maar dat is zeker niet storend aangezien de lampen een schuinte hebben.

Je hebt in een set verlichting ook een linkse en rechtse unit, tevens hebben deze lampen een ingebouwde dimfunctie.

Werkt echt perfect moet ik zeggen.

Hierbij de link voor de drv:

http://www.cargoods.nl/shop/dagrijverlichting/8261-led-dagrijverlichting-18-leds-smoke/" onclick="window.open(this.href);return false;

en Hierbij de link voor de spoiler:

http://www.mj-carstyling.net/index.php?main_page=product_info&products_id=850" onclick="window.open(this.href);return false;

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Groeten Berry

Tnx Berry,

Ziet er goed uit. :)

Ik ga dit tzt even meenemen met een spuitklus.

Heb je de meegeleverde DRV-module gebruikt?

@Kano wrote:@berryvectrac wrote:Beste Johan,

Ik heb een losse bumper spoiler gekocht en een poos zitten zoeken naar de juiste dagrijverlichting.

Deze passen er precies in kwa dikte, de breedte hou je heel iets over maar dat is zeker niet storend aangezien de lampen een schuinte hebben.

Je hebt in een set verlichting ook een linkse en rechtse unit, tevens hebben deze lampen een ingebouwde dimfunctie.

Werkt echt perfect moet ik zeggen.

Hierbij de link voor de drv:

http://www.cargoods.nl/shop/dagrijverlichting/8261-led-dagrijverlichting-18-leds-smoke/" onclick="window.open(this.href);return false;

en Hierbij de link voor de spoiler:

http://www.mj-carstyling.net/index.php?main_page=product_info&products_id=850" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten Berry

Tnx Berry,

Ziet er goed uit. :)

Ik ga dit tzt even meenemen met een spuitklus.

Heb je de meegeleverde DRV-module gebruikt?

De DRV verlichting is een compleet setje en de module voor de dim functie zit ingebouwd bij de unit zelf.

Ik laat de lampen wel dimmen wanneer me Dimlicht aangaat, puur ook om gezeur te voorkomen :-).

groeten berry

Foto van de pasvorm spoiler met DRV, ongespoten

j80fwj.jpg

Foto van de pasvorm spoiler aan de bumper, spoiler zit nog niet verlijmd en ongespoten etc!

30w8iu9.jpg

Hallo Allemaal,

Naar aanleiding van mijn xenon verlichting wou ik graag mijn stadslichten vervangen voor ledverlichting.

Allemaal in gebouwd passing was niet perfect maar heel iets de vijl er langs en en pastte perfect, ook perfect licht.

Nu komt het probleem wanneer ze uit gaan blijven de led lampjes steeds iets knipperen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb wel led lampjes met canbus besteld.

Wederom alvast bedankt voor jullie hulp en als ik de oplossing weet horen jullie het van me.

Groeten Berry

welke DRL heb je kwa voormaat en hoe heb jij je DRL aan gesloten

zou je me dat via een pm willen sturen wil dit ook in mijn onderlip

gr rick opeloss

Hallo,

Van alles geprobeerd om led in de stadverlichting te krijgen maar helaas niks werkt.

In ieder geval het werkt wel maar het blijft na knipperen.

Nu op gelost met blauw glas lampjes van autostyle, niet het zelfde resultaat maar beter als de gele standaard stadslichten.

Groeten berry

ja die heb ik er bij mij ook ingezet

en dan nog durfen ze te zeggen zijn voor can bus autos :swear

soms heb ik het gvoel dat die mensen nergens verstand van hebben

gr rick

ik zal je eerlijk zeggen ik heb er bij mij een pilot setje in zitten

en die set heb ik nu al 3 jaar en nog geen problemen mee gehad

dus ik zal iets meer geld uit geven voor een goeie set

@Kronkels wrote:iemand ervaring met dit setje http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...d9c3e4c9081be58a8ffe91384&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;

gaat dit probleemloos werken?

Hallo,

Ik heb bij hun ook besteld maar dan de canbus versie met de kleine ballasten!

Werkt perfect geen foutmeldingen en mooi beeld!

http://www.navaudio.nl/products/Plus-Pro-Extra-kleine-ballast-complete-xenon-verlichting-set.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Groeten

@opeloss wrote:ja die heb ik er bij mij ook ingezet

en dan nog durfen ze te zeggen zijn voor can bus autos :swear

soms heb ik het gvoel dat die mensen nergens verstand van hebben

gr rick

Hoi Rick,

Ze zullen best werken opandere auto's alleen opels heeft het probleem dat het alarm met de computer blijft communiceren en daardoor steeds een stroom pulsje door de auto verstuurd.

En aangezien led niks nodig heeft gaat die knipperen.

Erg jammer want het is wel het mooiste beeld bij xenon, maarja dit is ook nog niet geheel verkeerd alleen niet zo fel!

Groet Berry

Dit is het eind resultaat met de blue vision glasfitting lampjes, ipv de led lampjes.

Ben nog steeds in discussie met de led lamp leverancier ze denken de oplossing te hebben, een ontstoorder.

Ga kijken of dit werkt maar ben er bang voor.

Uiteraard volgt het bericht :-)

2cs72gj.jpg

Terug
Naar boven