• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon inlaten bouwen vectra c2 sw

Hallo,

Zal me ff voorstellen ben stefan kom uit Julianadorp

Ben zins 2 maanden in bezit. Van een opel vectra c2 sw executieve uit 2006. Helaas was het een wasstraat auto maar na 3x polijsten is ie weer als nieuw, nou had ik in me vorige auto xenon verlichting en nu rij ik met halogeen nou zag ik dat online dat er storingen kunnen voorkomen bij bepaalde setjes en aangezien ik met dit soort dingen altijd schroefjes over hou bij inbouwen vraag ik jullie hulp wat tedoen

Groeten stefan

Hallo stefan,

Je hebt 2 mogelijkheden, of je koopt een setje canbus xenon of je kan ook een gewoon setje erin doen en dan de UEC laten programmeren op xenon aanwezig.

Elke vec C heeft projector dim lensen king:

Verder idd zo als hier boven beschreven.

Groet jraaf

Maar hoe zit dat dan met adapters dat staat er ook bij hen ik ze wel of niet nodig en de ruimte is ook al beperkt achter de koplamp en hoe hebben jullie de stadslicht gedaan vorige auto waren leds maar waarschijnlijk krijg ik dan een storing..

Om led in je stadlicht te monteren dien je de oplossing van speaker uit te voeren. Staat in de how2 sectie.

Voor een C1 heb je de adapters nodig voor een C2 niet. Die lamp steek je er met of zonder adapter gewoon in zoals de normale H7. Genoeg ruimte. Je dient alleen de draaddoorvoer te maken voor de balasten. Je krijgt 2 draden die naar buiten gaan dat is voeding van je dim naar de balast en 2 draden die naar binnen gaan dat is voeding van je balast naar je lamp.

Is echt heel simpel en recht toe recht aan. De balast kun je kwijt onder je luchtfilterbak en de andere in de accu bak.

Groet jraaf

Ow oke worden me dus verkeerde dingen voorgelegt dank je voor info raad je nog een Setje aan?

Groeten stefan

Terug
Naar boven