• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon vectra b

mooiwark

Post weleens wat
ik heb een set orginele xenon gekocht voor mijn vectra...

die wou ik zaterdag eigenlijk inbouwen... maar ik moet even de kleuren van de kabels hebben... van de koplamp stekkers. dit ivm met de stekkers die een beetje anders zijn...

heeft iemand hier een schema van de kleuren misschien?

gr mooiwark.

z20xenon20wiring201.jpg

zie je wel ... tis een trend aan het worden :P .... jammer weer ... :hmmz moet mijn set maar verkopen denk ik :angel

origineel gepost door sjouke

zie je wel ... tis een trend aan het worden :P .... jammer weer ... :hmmz moet mijn set maar verkopen denk ik :angel

klopt

ik ga weer voor de donkere oldskool b1 lamp.

origineel gepost door chrisvocht

klopt

Als je iets anders wilt, zet er dan een spaarlamp in:jerry

Greetz Roel met een C

klopt

B1 lampen roeleren!!!!

IrmscherTwinspoke17ET40011.jpg

willem

Mail me dan even :thumbup

nee ... heb me motorkap nog niet eens open kunnen krijgen hierzo ... der lag een halve meter zooi boven op :hmmz hoe kan da nou? :D (nee bas ben er nog niet mee bezig weest)

origineel gepost door wim-v6

klopt

B1 lampen roeleren!!!!

IrmscherTwinspoke17ET40011.jpg

willem

denk dat ik mijn vectra ga verkopen.... iedereen rijd hier vectra:jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven