• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

xenon verlichting

ik had een vraag of alle opel vectra's sport uit bj: 2000 standaard xenon verlichting hebben? ik wil namelijk zelf angel eyes inbouwen.

alvast bedankt!

@ Marcel,

- Normaliter stellen we ons eerst voor voordat we een vraag stellen,

- Je stelt een vraag over een vectyra in het OPC gedeelte,

- Je wilt weten of de sportversies van bouwjaar 2000 xenon hebben standaard en dan begin je ineens over angel eyes ?

Er zijn sportversies geleverd van de vectra met standaard xenon. Dit waren meestal de diamond sport edities.

Ik snap alleen jou vraag niet. Je wilt angel eyes in je vectra gaan bouwen. Maar wat heet dat met standaard xenon te maken ? Als jou auto nu al de standaard vanaf fabriek geleverde xenon koplampen heeft zou ik zeker niet gaan ombouwen naar angel eyes !

Je gaat met angel eyes nooit de lichtopbrengst halen die je dan nu hebt.

Verder zit je ook met allerlei andere zaken zoals de automatische hoogteregeling en de ballasten die bij dat soort lampen op de unit zit en niet zo 1,2,3 is over te zetten / bouwen.

Gr. Arjan

Terug
Naar boven