Hey,
Volgend probleem aan m'n Astra H uit 2009
Wordt er ondertussen wel een beetje moedeloos van :swear
situatieschets:
2 weken geleden reed ik de autostrade op en na 1km ging de wagen in noodloop (oranje auto met steeksleuteltje)
Aan de kant gaan staan, motor stilgelegd ff gewacht en trg gestart...
's avonds naar de garage gereden, uit laten lezen maar geen foutcodes te vinden.
Vorige week hetzelfde, ook op de autostrade in noodloop.
Wat me wel opviel was dat het telkens was nadat ik redelijk had moeten doortrekken om in te voegen aan een oprit.
Nu reed ik vanavond naar huis en wou nog iets testen... heb constant een te hoge snelheid gereden (150) en ja hoor na een paar km trg in noodloop
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Zou graag zelf eerst een paar dingen willen nakijken, voor ik nog maar eens naar de garage moet lopen...
Greetz Jurgen
Volgend probleem aan m'n Astra H uit 2009
Wordt er ondertussen wel een beetje moedeloos van :swear
situatieschets:
2 weken geleden reed ik de autostrade op en na 1km ging de wagen in noodloop (oranje auto met steeksleuteltje)
Aan de kant gaan staan, motor stilgelegd ff gewacht en trg gestart...
's avonds naar de garage gereden, uit laten lezen maar geen foutcodes te vinden.
Vorige week hetzelfde, ook op de autostrade in noodloop.
Wat me wel opviel was dat het telkens was nadat ik redelijk had moeten doortrekken om in te voegen aan een oprit.
Nu reed ik vanavond naar huis en wou nog iets testen... heb constant een te hoge snelheid gereden (150) en ja hoor na een paar km trg in noodloop
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?
Zou graag zelf eerst een paar dingen willen nakijken, voor ik nog maar eens naar de garage moet lopen...
Greetz Jurgen