• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Z19dth mist 35pk en 40nm vermogen :(

Vandaag was het de bedoeling om mijn auto te laten chippen helaas is dit tot mijn grote teleurstelling heel anders afgelopen aangezien de auto maar 115pk en 280nm leverde op de testbank bij unlimited-tuning hierom hebben we besloten de tuning toch maar niet uit te voeren aangezien er duidelijk iets mis is ! wat dus eerst opgelost moet worden.

het gaat hier om een astra h gtc z19dth 150pk versie zonder roetfilter k&n inlegfilter afgedopte en zowel weggeschreven egr !

zover ik weet is de turbo nog nooit vervangen de km stand is 225.000

unlimited tuning dacht dat het probleem in de laaddruk zit vermoedelijk turbo of dergelijke, de auto roet ook extreem erg als je hem op zijn donder geeft komt er een heel rook spoor onderuit dit is al sinds aanschaf dacht eerst dat dit door het lange stilstaan kwam, en dat dit met wat rondjes over de snelweg scheuren wel weg zou gaan maar dit doet de auto 5000km verder nog steeds

normaal als de motor op temperatuur is gaat bij mij het gas er vrijwel altijd toch wel goed op op dus aan mijn rijstijl ligt het niet ! het was zelfs zo erg dat de hele hal van unlimitedtuning vol stond met rook ondanks de lucht-afvoer

ik heb de auto ongeveer 5000km in mijn bezit pas een grote beurt uitgevoerd en de koppeling-set vliegwiel en toebehoren vervangen, de auto heeft sinds de aanschaf al wel een aanwezig turbo fluitje mischien dat de mede z19dth eigenaren naar het luisteren van de opname kunnen vertellen of hun dit ook ervaren of dat de turbo mogelijk echt aan zijn eindje is

https://www.dropbox.com/s/ibnhla4k4a8zb97/Spraak 006.m4a?dl=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven