Gisterenavond mooi bedacht met mn vrouw met onze 2 kinderen er vandaag een een dagje uit van te maken
zo gezegd zo gedaan
maar nu het geval we zijn een 15 kilometer van de deur......
de motor begint te hobbelen als een tracktor en het motor managementlampje gaat branden
gelukkig lag het dagje uit op de route langs mn ouders (2km van de pechplaats vandaan)
We zijn rustig naar mn ouders gereden
Auto nog een keer gestart maar hij bleef hobbelen als een tracktor
Wat doe je Opel assistent bellen
binnen 60 min zou de ANWB komen netjes hij was er binnen 20 minuten
Hij heeft hem uit gelezen wat hij vertelde: 1 cilinder liep niet goed, maar nu ook nog het geval hij starte de auto en niks aan het handje alles loopt weer.
Met het uitlezen verdwijnd de storing ook.
De monteur zei dat hij nu niets kon doen
Ik moest maar contact opnemen met de garage (waar hij overigens 3 juni een grote beurt heeft gehad)
Ik weet niet waar ik nu aan toe ben ik krij hier wel gigantisch de balen van :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1
maar wat moet ik nu doen en waar ben ik aan toe....................... :wtf
zo gezegd zo gedaan
maar nu het geval we zijn een 15 kilometer van de deur......
de motor begint te hobbelen als een tracktor en het motor managementlampje gaat branden
gelukkig lag het dagje uit op de route langs mn ouders (2km van de pechplaats vandaan)
We zijn rustig naar mn ouders gereden
Auto nog een keer gestart maar hij bleef hobbelen als een tracktor
Wat doe je Opel assistent bellen
binnen 60 min zou de ANWB komen netjes hij was er binnen 20 minuten
Hij heeft hem uit gelezen wat hij vertelde: 1 cilinder liep niet goed, maar nu ook nog het geval hij starte de auto en niks aan het handje alles loopt weer.
Met het uitlezen verdwijnd de storing ook.
De monteur zei dat hij nu niets kon doen
Ik moest maar contact opnemen met de garage (waar hij overigens 3 juni een grote beurt heeft gehad)
Ik weet niet waar ik nu aan toe ben ik krij hier wel gigantisch de balen van :fy1 :fy1 :fy1 :fy1 :fy1
maar wat moet ik nu doen en waar ben ik aan toe....................... :wtf