Na een fantastisch Zeelandweekend rustig naar huis gereden.
Ik herinner me dat we tijdens de nachtelijke gesprekken nog over onze
Belgische wegen hebben gelachen, dat laatste had ik niet mogen doen...
We reden met de "400" door de Liefkeshoektunnel om de ring te vermijden en dan krijg je plots een dreun die
zelfs m'n rug pijn deed. En dan hoor je een geklapper van ijzer op ijzer dreunen door gans de wagen.
In de tunnel snel de 4 pinkers op en op de pechstrook direct de kap open:
Kompleet de schokbrekertoren afgescheurd!
Stilletjes uit die pijp naar buiten gereden daar we er zeer gevaarlijk stonden. Enkele honderden meters verder
kon ik me veilig opzij zetten:

En natuurlijk weten we waarom! Martien heeft ons de rallyplaat nr. 13 gegeven! Ongeluk!!(HaHa)
Chance dat ik aangesloten ben bij de VAB, maar zo zie je je eigen Manta niet graag:

Ik ga proberen de schade te verhalen op de wegenbeheerder, daar hebben we een procedure voor.
Een foto'ke van de schade:

Komt allemaal wel in orde, maar of ik klaar zal zijn voor de Nurburgring??
Ik herinner me dat we tijdens de nachtelijke gesprekken nog over onze
Belgische wegen hebben gelachen, dat laatste had ik niet mogen doen...
We reden met de "400" door de Liefkeshoektunnel om de ring te vermijden en dan krijg je plots een dreun die
zelfs m'n rug pijn deed. En dan hoor je een geklapper van ijzer op ijzer dreunen door gans de wagen.
In de tunnel snel de 4 pinkers op en op de pechstrook direct de kap open:
Kompleet de schokbrekertoren afgescheurd!
Stilletjes uit die pijp naar buiten gereden daar we er zeer gevaarlijk stonden. Enkele honderden meters verder
kon ik me veilig opzij zetten:

En natuurlijk weten we waarom! Martien heeft ons de rallyplaat nr. 13 gegeven! Ongeluk!!(HaHa)
Chance dat ik aangesloten ben bij de VAB, maar zo zie je je eigen Manta niet graag:

Ik ga proberen de schade te verhalen op de wegenbeheerder, daar hebben we een procedure voor.
Een foto'ke van de schade:

Komt allemaal wel in orde, maar of ik klaar zal zijn voor de Nurburgring??