• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zekeringoverzicht Combo-C

Hallo mensen,

in mijn Combo doet sinds vorige week de binnenverlichting het niet meer. Volgens mij is er gewoon een zekeringetje doorgebrand, maar nu dus het probleem:

ik heb geen boekje gekregen bij aankoop van de auto en heb dus ook geen overzicht welke zekering waarbij hoort.

Heeft iemand dit overzicht toevallig digitaal ofzo?

Het gaat om de Combo-C uit 2003, met 1.7 Diesel.

Alvast bedankt!!

Ik heb geen schema liggen maar als je in het klepje kijkt van het zekeringkastje zie je waar alle zekeringen voor zijn :thumbup

Dat hebben ze dan lekker slim gedaan ;)

Misschien dat ik vanmiddag vrij ben om even naar de sloop te kunnen, dan zal ik eens kijken of er een C tussenstaat :thumbup

Helaas, was geen c aanwezig :thumbup

P8140091.jpg

P8140092.jpg

P8140093.jpg

P8140094.jpg

P8140095.jpg

P8140096.jpg

P8140097.jpg

Terug
Naar boven