• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zelfdimmend spiegel & regensensor

musti20

Post weinig
Ik heb laats een zelfdimmend binnenspiegel gekocht en kreeg ook de regensensor erbij.

Blijkbaar had ik al zo'n tegensensor erin, maar hebben ze eruit gehaald.

Ik heb het een beetje rond gekeken op het forum maar kon nergens how to vinden van het sensor en het spiegel (zal wel aan mij liggen).

Ik wil het vandaag gaan inbouwen. Ik heb al het spul klaar liggen inc. bekabeling.

Maar nu is de vraag hoe ik ze moet aansluiten.

Ik hoop dat iemand me er mee kan helpen!

Gr.

Musti, kijk eens op vectra-c.com daar heb ik er onlangs verschillende how to's van voorbij zien komen. Je moet jezelf wel aanmelden maar daar staat het zeker tussen.

Suc6

Daar zat ik ook op te kijken, maar kon het niet vinden. Mn engels is ook niet prachtig zal wel daar aan liggen haha :D

Als ik het niet fout had kwam ik een tijdje terug een how to tegen van zelfdimmend binnenspiegel, maar kon het niet vinden.

Eindelijk vandaag de spiegel aangesloten! Alleen wat ik raar vind is wanneer ik binnen verlichting aan zet word de spiegel gelijk donker en als ik achteruit wil rijden blijft ie ook donker, is dit normaal?

De regensensor heb ik nog niet aangesloten, moet ik daar ook een speciale bekabeling van achter naar voren trekken ik heb namelijk geen andere bekabeling erbij gekregen.

Normaal moet de spiegel helder worden bij het inschakelen vd achteruit :hmmz

Binnenverlichting weet ik zo niet.

Ja inderdaad dat had ik eerder ergens gelezen, moet ik dat met opcom ofso inschakkelen?

Echt fijn zo zelfdimmend spiegel!

Terug
Naar boven