• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Zo veilig is je Zafira B

RISL

Woont hier bijna
Vandaag een eenzijdig ongeval bij ons in het dorp met een Zafira B.

De fotograaf is een kennis van me, die tipte me er op: klik hier

Volgens hem had de man slechts wat kleine verwondingen (wat schrammen en blauwe plekken), echt ongelofelijk!

Plaatje bij het praatje

m1ezs2eai3h6_medium.jpg

(c) http://www.nu.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Denk wel dat deze foto is genomen nadat de hulpdiensten het dak heeft verwijderd....

Ja, dat klopt. Maar dan nog zittie behoorlijk in elkaar....ik bedoel, waar is de voorbumper, grille, zijscherm, voorwiel, enzovoort.

Ja, dat klopt. Maar dan nog zittie behoorlijk in elkaar....ik bedoel, waar is de voorbumper, grille, zijscherm, voorwiel, enzovoort.

Dat bedoel ik...toch wel een klein wondertje dat je daar in z'n geheel uitkomt.

P.s. bedankt voor het plaatsen van de foto's, ik kon niet ze kopiëren en had effe geen zin om via printscreen of SnagIt ofzo moeilijk te gaan doen.

Dat bedoel ik...toch wel een klein wondertje dat je daar in z'n geheel uitkomt.

P.s. bedankt voor het plaatsen van de foto's, ik kon niet ze kopiëren en had effe geen zin om via printscreen of SnagIt ofzo moeilijk te gaan doen.

In de tweede foto (die dus eerder werd genomen) zie je toch de bestuurder zitten? Zo te zien heeft hij zijn gordel om, wat maar goed was ook lijkt me!

In de tweede foto (die dus eerder werd genomen) zie je toch de bestuurder zitten? Zo te zien heeft hij zijn gordel om, wat maar goed was ook lijkt me!

Ja, je ziet inderdaad de bestuurder zitten. Hij had niets, op wat blauwe plekken en schrammen na. Hij zat wel bekneld, vandaar dat het dak eraf geknipt moest worden. Maar als je ziet hoe ver de A-stijl is ingedeukt, dan kun je je ook wel bedenken hoe hard dit gegaan is.

Ja, je ziet inderdaad de bestuurder zitten. Hij had niets, op wat blauwe plekken en schrammen na. Hij zat wel bekneld, vandaar dat het dak eraf geknipt moest worden. Maar als je ziet hoe ver de A-stijl is ingedeukt, dan kun je je ook wel bedenken hoe hard dit gegaan is.

Terug
Naar boven