• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zoek de fout

origineel gepost door mkopel

Motorinhoud 1300cc en 1.3 op de achterklep.

De foto van de motorruimte lijkt me toch echt van een D-kadett. .

is indd motorruimte van een d:thumbup

ik denk ook dat die motorruimte van een ander is. aangezien de paravan op de foto's van motorruimte wit is. en bij de buitenkant foto's zwart...:sleeping:vertag

origineel gepost door bettus accu

ik denk ook dat die motorruimte van een ander is. aangezien de paravan op de foto's van motorruimte wit is. en bij de buitenkant foto's zwart...:sleeping:vertag

Ik zag het aan de kachelmotorbehuizing/ruitensproeiertankje en aan de toplagers :jerry

ja sorry. ik weet niet precies wat het verschil is met een kadett E en D. dat laat ik aan jou over:D

als het nou een commodore, rekord, monza enz. was geweest had ik het ook wel geweten.king:

origineel gepost door GlennGSI

Torretje is ook een OHV en geen OHC is het dus ook aan te zien

indd motor is volgens mij 1200

origineel gepost door MonzaRon

yep, bij mij duurde het iets langer, :mad:

tis ma goed dat ik er niet was gaan kijken :D

btw: mooie 'puzzel' :thumbup

ja he, ik zat even op marktplaats en het viel me op omdat de parafan een andere kleur had toen ik doorkeek zag ik het ruitensproeier reservoir en de kachel blower.

ik heb de eigenaar gemaild om een uitleg:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door bettus accu

ja sorry. ik weet niet precies wat het verschil is met een kadett E en D. dat laat ik aan jou over:D

als het nou een commodore, rekord, monza enz. was geweest had ik het ook wel geweten.king:

:P als het een commodore, rekord enzovoort was geweest dan had ik in het duister getast waarschijnlijk :jerry

origineel gepost door c-dett16v

origineel gepost door MonzaRon

yep, bij mij duurde het iets langer, :mad:

tis ma goed dat ik er niet was gaan kijken :D

btw: mooie 'puzzel' :thumbup

ja he, ik zat even op marktplaats en het viel me op omdat de parafan een andere kleur had toen ik doorkeek zag ik het ruitensproeier reservoir en de kachel blower.

ik heb de eigenaar gemaild om een uitleg:jerry:jerry:jerry

Ben benieuwd wat ie erop te zeggen heeft :jerry Maare als je nog es zulke raadsels hebt kom maar op :P

misschien heeft die beste man een foutje gemaakt en heeft hij meerdere opels staan,en van meerdere foto's gemaakt?!het is niet onmogelijk!?

maar in de advertentie is het echt een motor ruimte van een d met 1200 er in!

Terug
Naar boven