• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zoek dubbeldin autoradio voor astra

opel-mark

Post veel
Ik ben opzoem naar een dubbeldin autoradio ter vervanging van de originele, maar welke, er blijken er te zijn waarvan de inkijkhoek niet geweldig is, nou wil ik natuurlijk gene 499+ euro nee rgaan leggen voor ene waardeloze radio.

Dus wie heeft ervaring met welk merk en is er een winkel waar ik er een kan bekijken voordat ik hem koop.

Mark

www.AstraTuningClub.nl

tegenwoordig hebben veel mensen een iphone,ipod of ipad, in dit geval kun je ook gaan voor een pioneer app radio! zeer leuk en goed ding.

en tja anders kijken voor alpine of jvc

Wat voor type en hoe bevalt die, ik wil er niet iet sin hebben wta te veel afwijkt van origineel, ik heb dat wel eens gezien bijn anderen en dat zag er echt afschuwelijk uit

ja ik wil er iets fatsoenlijks in met mogelijkheid voor mp3, nav en achteruitrijcamera aansluiting, maar kan geen enkele winkel vinden waar ik het kan bekijken, en zo maar op de gok dara vind ik het te duur voor

Op marktplaats staan diverse opel look à like HU. Alleen wil ik er ook geen €400-500 voor betalen.

Zoek er ook een. Een die vast blijft zonder af neembare front.

nee het moet ter vervanging van de originele zijn dus niet een of ander merk wat kwa vorm gewoon helemaal niet past, dat staat gewoon lelijk.

Afwijken gaat ie zowiezo doen aangezien al die dubbeldik radio's vlak zijn en jij dan iets moet hebben met een knik erin.

ja en het was ook niks voor mij.

ik heb een mailtje gestuurd waar een clublid zijn radio vandaan heeft maar helaas nog geen reactie ontvangen

Er zijn tegenwoordig ook randen met een knikje te koop .

Heb die pas geleden nog bij iemand gemonteerd hij heeft hem gekocht in Lelystad.

Ik ben er ook naar opzoek. Ik heb een Zendai V41 tegengekomen op www.navaudio.nl ik heb hem zelf niet gezien maar er zijn op het internet aardige recenties over te lezen! Deze radio is voorzien van een knik en toetsenverlichting is instelbaar in Oranje, iets wat voor mij ook wel een punt van aandacht was ;)

Ik heb hem op 26okt besteld en we leven al 1.5 week later.

Nu zegt hij dat die woensdag pas op voorraad is en dat ik hem donderdag binnen heb.

We wachten dus af.

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Nee die zit er niet op mark.

Ik heb hem btw eindelijk binnen en het is ander model geworden als waar navaudio mee adverteerd.

Heb nu een nieuwere type dus ander uiterlijk.

Ik loop alleen al 2 weken te rotzooien met camera die ik maar niet aan de praat krijg. Verder is het een goed toestel die stuur bendiening goed overneemt.

@demonius abraxis wrote:Nee die zit er niet op mark.

Ik heb hem btw eindelijk binnen en het is ander model geworden als waar navaudio mee adverteerd.

Heb nu een nieuwere type dus ander uiterlijk.

Ik loop alleen al 2 weken te rotzooien met camera die ik maar niet aan de praat krijg. Verder is het een goed toestel die stuur bendiening goed overneemt.

Heb je wat meer info over de aansluitingen van de camera en de radio.

Moet toch niet zo moeilijk zijn om de camera werkend te kunnen krijgen.

y4asaha7.jpg

Hopelijk werkt de foto.

Nou je heb een losse signaal stekker en kabel van camera naar radio. Daarnaast heb je een + en - voor camera zelf.

Ik ben al aan het rotzooi geweest met achteruit rij lamp en met zelfs losse relais naar niks doet het. Hopelijk ligt het dan aan signaal kabel zo niet geef ik de moed aardig op.

Lullige hij deed het toen ik het zwikkie testen toen ik alles binnen had......

Terug
Naar boven