• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

zwarte motorkap

soepkiepe

Forumbewoner
aangzien ik ooit toch een andere motorkap er op wil hebben omdat deze beschadigd is wil ik eens weten hoe een zwarte zal staan.

dus wie wil voor mij 2 shops maken?

graag 1 met gewone zwarte kap

en 1 met een mat zwarte kap?

en als het niet te veel gevraagd is met een paar gsi luchthappers er in.

alvast bedankt

suc50135.jpg

suc50231.jpg

suc50148.jpg

Hij is niet zo super netjes afgewerkt maar zo heb je misschien al een idee van het glans zwarte met gsi happers,

en ik had geen tijd meer om de kap af te drogen :D

astragsikap.jpg

hmm heeft wel wat.

waneer je wel meer tijd hebt wil je dan de bumper en de spiegels ook eens in de zelfde kleur zwart zetten?

of de bumper en de spiegels juist rood?

ach kijk maar wat je doet als je je verveeld :P

ik zelf heb wel de bedoeling om er ooit rooie bumpers en spiegels op te zetten.

Hij is niet zo super netjes afgewerkt maar zo heb je misschien al een idee van het glans zwarte met gsi happers,

en ik had geen tijd meer om de kap af te drogen :D

astragsikap.jpg

hmm heeft wel wat.

waneer je wel meer tijd hebt wil je dan de bumper en de spiegels ook eens in de zelfde kleur zwart zetten?

of de bumper en de spiegels juist rood?

ach kijk maar wat je doet als je je verveeld :P

ik zelf heb wel de bedoeling om er ooit rooie bumpers en spiegels op te zetten.

Kun je je originele foto anders niet ff per mail sturen? risl@hotmail.nl

Misschien dat die groter is?

Ik zal nog even proberen dezelfde kleur te maken (maar dan zonder de gsi-happers)

Ow, ik dacht dat je blanke lak kapot leek.

Het motorische gedeelte gaat inderdaad voor. Ik zal van de week eens kijken wat ik kan doen aan je bumpers & spiegels, heb nog ff vakantie, dus dat komt vast goed.

Succes met de keuring!

Kun je je originele foto anders niet ff per mail sturen? risl@hotmail.nl

Misschien dat die groter is?

Ik zal nog even proberen dezelfde kleur te maken (maar dan zonder de gsi-happers)

is er iemand die de motorkap en het dak ff zwart wil maken?

maar dan gewoon zwarte glans lak of zo, die shop die hier staat lijkt mat.

als het een beetje lijkt ga ik misschien vanmiddag ff naar de action verf halen haha

als het niet te veel gevraagd is met alle 3 fotos zodat ik het van verschillende hoeken kan bekijken.

Ow, ik dacht dat je blanke lak kapot leek.

Het motorische gedeelte gaat inderdaad voor. Ik zal van de week eens kijken wat ik kan doen aan je bumpers & spiegels, heb nog ff vakantie, dus dat komt vast goed.

Succes met de keuring!

is er iemand die de motorkap en het dak ff zwart wil maken?

maar dan gewoon zwarte glans lak of zo, die shop die hier staat lijkt mat.

als het een beetje lijkt ga ik misschien vanmiddag ff naar de action verf halen haha

als het niet te veel gevraagd is met alle 3 fotos zodat ik het van verschillende hoeken kan bekijken.

hoe bedoel je dat precies?

heb deze met mijn digitale camera gemaakt met wel 5 megapixel :agent dat heeft inmiddels de gemiddelde telefoon geloof ik al haha.

hoe bedoel je dat precies?

heb deze met mijn digitale camera gemaakt met wel 5 megapixel :agent dat heeft inmiddels de gemiddelde telefoon geloof ik al haha.

Sorry, ik ben nog niet zo lang bezig met photoshop, dus ik heb echt een hogere resolutie foto nodig voor een goed resultaat.

Ben even verder gegaan op het resultaat van turbosix ivm met de gsi-kap. Daardoor komt de kleur van het dak niet helemaal overeen met de kap, maar hoop dat je zo toch een beetje idee krijgt. Heb overigens je stijlen ook zwart gemaakt, dat zag er beter uit dan alleen het dak zwart.

Foto is geüpload vanaf m'n blog:http://ri-sl.blogspot.com/2011/07/shop-colored-roof-and-hood.html

Opel+Astra+F+5d+met+gsikap.jpg

Mocht je toch een beter resultaat willen, dan kun je:

1. mij een betere foto geven (risl@hotmail.nl)

2. andere shoppers vragen ;)

Terug
Naar boven