Hoi,
ik heb de corsa b gsi nu een paar weken en mijn auto bleef vochtig van binnen. Constant beslagen ruiten en moeilijk schoon te krijgen.
Even op onderzoek uit gegaan en het was zeiknat achterin waar ook het reservewiel ligt.
iemand dit probleem ook voorhanden gehad???
Ik zag dat het rubber bij mijn antenne aardig vergaan is dus daar ga ik een ander voor bestellen, dat zijn de kosten niet
iemand nog opties waar ik meer kan kijken
ik heb de mat die het reservewiel afdekt helemaal laten drogen, wat een water kwam er uit niet normaal
achterkant compleet droog gemaakt, ook onder het reservewiel. Hier zitten 2 rubbers met gaatjes waardoor ik naar buiten kan kijken, zal wel horen
de zijkanten waar bekleding op zit zijn ook nat????
Ik heb nu 4 guertjes in de auto om de vochtgeur er een beetje uit te krijgen
Hoor graag jullie ervaringen en oplossingen
groet Mike
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen
ik heb de corsa b gsi nu een paar weken en mijn auto bleef vochtig van binnen. Constant beslagen ruiten en moeilijk schoon te krijgen.
Even op onderzoek uit gegaan en het was zeiknat achterin waar ook het reservewiel ligt.
iemand dit probleem ook voorhanden gehad???
Ik zag dat het rubber bij mijn antenne aardig vergaan is dus daar ga ik een ander voor bestellen, dat zijn de kosten niet
iemand nog opties waar ik meer kan kijken
ik heb de mat die het reservewiel afdekt helemaal laten drogen, wat een water kwam er uit niet normaal
achterkant compleet droog gemaakt, ook onder het reservewiel. Hier zitten 2 rubbers met gaatjes waardoor ik naar buiten kan kijken, zal wel horen
de zijkanten waar bekleding op zit zijn ook nat????
Ik heb nu 4 guertjes in de auto om de vochtgeur er een beetje uit te krijgen
Hoor graag jullie ervaringen en oplossingen
groet Mike
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen