• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'34 Opel "Dirty-Six"

@louwe 16 klepper wrote:@Koekie wrote:@louwe 16 klepper wrote:das een verdomd mooie motor steun die je daar gemaakt hebt :thumb :thumb

auto begint er steeds meer op te lijken ;) :thumbup

zelf ben ik nu totaal chevy loos

alles is vandaag opgehaald ;)

Ik vond em zelf ook wel geslaagd :D

Ik heb er net 1tje gekocht, een C1500 stepside van '91

Wat is dat eigenlijk voor een ding wat bij je buurman staat Louwe?Camper??te koop??

geen idee zoek je n camper dan

die kerel die voor aan de straat bedoel je cker??? ;)

Ja die heeft allemaal ouwe zooi in z'n tuin en ik vroeg me gewoon af wat het was(volgens mij iets amerikaans) en of het te koop was,je weet maar nooit hè :angel

Hey Koekie,

Prachtig die bak!! Ik heb zaterdagavond nog ff staan praten met je over je 2LtrSix...we zijn nog ff op en neer gelopen voor een potentieel slachtoffer voor mij(maar helaas waren we al te laat. en was het kwaad al geschiedt...)

Ik blijf dit wel ff volgen!!

(Mocht je nog wat leuks tegen komen voor me laat het me maar weten)

Succes!!

heey koek hoe is het met het project? ik kwam nog een foto tegen en twijfelde of het zown zelfde opel was als jij aan het bouwen bent?

294539_297575676921044_150332954978651_1321996_1640199368_n.jpg

@rpjverhoev wrote:Hey Koekie,

Prachtig die bak!! Ik heb zaterdagavond nog ff staan praten met je over je 2LtrSix...we zijn nog ff op en neer gelopen voor een potentieel slachtoffer voor mij(maar helaas waren we al te laat. en was het kwaad al geschiedt...)

Ik blijf dit wel ff volgen!!

(Mocht je nog wat leuks tegen komen voor me laat het me maar weten)

Succes!!

zal ik zeker doen,hoe meer hoe beter

@louwe 16 klepper wrote:@Koekie wrote:@louwe 16 klepper wrote:das een verdomd mooie motor steun die je daar gemaakt hebt :thumb :thumb

auto begint er steeds meer op te lijken ;) :thumbup

zelf ben ik nu totaal chevy loos

alles is vandaag opgehaald ;)

Ik vond em zelf ook wel geslaagd :D

Ik heb er net 1tje gekocht, een C1500 stepside van '91

Wat is dat eigenlijk voor een ding wat bij je buurman staat Louwe?Camper??te koop??

geen idee zoek je n camper dan

die kerel die voor aan de straat bedoel je cker??? ;)

Ja die heeft allemaal ouwe zooi in z'n tuin en ik vroeg me gewoon af wat het was(volgens mij iets amerikaans) en of het te koop was,je weet maar nooit hè :angel

Dat is idd voorbij alleen begint nu de wintercup dus het blijft behelpen om je vrije tijd goed te verdelen :hmmz

heey koek hoe is het met het project? ik kwam nog een foto tegen en twijfelde of het zown zelfde opel was als jij aan het bouwen bent?

294539_297575676921044_150332954978651_1321996_1640199368_n.jpg

Dat is idd voorbij alleen begint nu de wintercup dus het blijft behelpen om je vrije tijd goed te verdelen :hmmz

Terug
Naar boven