• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'34 Opel "Dirty-Six"

Vandaag bij het RDW geweest in Arnhem.

HPIM4845_resize.jpg

HPIM4846_resize.jpg

HPIM4847_resize.jpg

en :jerry:jerry:jerry:jerry hij is goedgekeurd :thumbup

dus ik kan aan de slag,vanmiddag gelijk de schermen eraf gehaald en dat vind ik toch wel het mooiste staan.

Het chassis laten zakken,gechopt ,zonder schermen en alleen de bovenkant van de motorkap zonder zijkanten.

HPIM4848_resize.jpg

HPIM4851_resize.jpg

Gelijk eens goed bekeken hoe het allemaal zit en ik denk dat ik de voor en achteras ook orgineel laat.

Ik vind die wielen en die swingarm/schommel vooras toch wel apart staan,dat zie je niet elke dag op een Rod.

HPIM4852_resize.jpg

HPIM4853_resize.jpg

HPIM4854_resize.jpg

Gefeliciteerd met de keuring!!

Het originele onderstel behouden zal zeker een coole feature zijn die je inderdaad niet vaak ziet. :wub

Gefeliciteerd met de keuring!!

Het originele onderstel behouden zal zeker een coole feature zijn die je inderdaad niet vaak ziet. :wub

Moest gekeurd/geschouwd worden voor het kenteken en hij mag,als ik de papieren binnen heb, de weg op:o.

moetie het wel eerst doen natuurlijk:P maar apk hoeft niet meer:vertag:thumbup

Moest gekeurd/geschouwd worden voor het kenteken en hij mag,als ik de papieren binnen heb, de weg op:o.

origineel gepost door Koekie

Klopt ja, omdat die auto al zo heel oud is :vertag

Dus eigenlijk kan je alles maken, apk hoef je je niet meer druk om te maken.

Die regel was meer bedoeld omdat ze er van uit gaan dat zon hele oude wagen bij echte liefhebbers staat en er nauwelijks mee gereden wordt :P

origineel gepost door Koekie

Klopt ja, omdat die auto al zo heel oud is :vertag

Dus eigenlijk kan je alles maken, apk hoef je je niet meer druk om te maken.

Die regel was meer bedoeld omdat ze er van uit gaan dat zon hele oude wagen bij echte liefhebbers staat en er nauwelijks mee gereden wordt :P

Dat zijn idd de veren en schokkers inéén,het word toch zoals zoals ze dat in het wereldje noemen een fenderless met suicide front maw zonder schermen en de zijkanten van de motorkap eruit.

Zoiets als dit vind ik echt geweldig,het past goed bij het RatRod idee wat ik heb.

HPIM4848.jpg

Maar één ding staat iig vast en dat is datie maximaal laag moet,dus daar ben ik maar mee begonnen.

Het moet allemaal old school dus ik ga zoveel mogelijk van het oude chassis en ophanging gebruiken.

Sorry voor de gare foto's maar m'n fotocamera is zaterdag overleden dus deze zijn van de telefoon.

Eerst maar eens zorgen dat het allemaal een beetje waterpas staat.

dirty-six-022.jpg

dirty-six-023.jpg

De slijptol erin :D

dirty-six-024.jpg

En een verzetje erin van 20cm :o

dirty-six-025.jpg

dirty-six-026.jpg

Deze zit op z'n plek nu de andere kant nog,er komt uiteraard nog wel een plaat aan beide kanten van de balk om em dicht te maken

Terug
Naar boven