• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'34 Opel "Dirty-Six"

[rquote=1820332&tid=136074&author=manta_dennis]Nee joh, ik denk Zoekie Customs. [/rquote]

idd Zoek de verschillen haha

zou wel voldoende wezen maar word nog wel verstevigd,dat hoorde oon nog bij die 20% :-)

Maar ik wist nog niet goed hoe ik dat wilde hebben dus dan wacht ik daar even mee.

[rquote=1820687&tid=136074&author=HAICO]mooi werk,dit ga ik ook nog een keer doen.

is het chassis wel breed genoeg voor een V8 ?[/rquote]

Nou moet ik ook zeggen dat ik dat van jou ook al eens eerder verwacht had,Haico.

maar aan de onderkant is een v8 niet zo breed,en ik heb geen binnenschermen.

En er zijn zoveel verschillende headers te koop dat er vast wel een paar zullen zijn waar ik mee weg kom.

Ohja, dan vergeet ik bijna nog te updaten.

Achterkant voor 80% klaar (chassis moet even gedraait worden)maar goed genoeg om even te kijken hoe het eruit ziet als die weer op z'n wielen staan.

dirty-six-039.jpg

dirty-six-040.jpg

dirty-six-041.jpg

Vet man, ga eens ff loeren op die killbillet.com en radrodsrule.com sites.....

Ff ideetjes opdoen voor als ik een miljoen of wat win:P

als ik jou zo zie krijg ik er al zin in:D

maar eerst de andere projekten afmaken,de commodore V8 is bijna klaar:jerry

zou wel voldoende wezen maar word nog wel verstevigd,dat hoorde oon nog bij die 20% :-)

Maar ik wist nog niet goed hoe ik dat wilde hebben dus dan wacht ik daar even mee.

Vet man, ga eens ff loeren op die killbillet.com en radrodsrule.com sites.....

Ff ideetjes opdoen voor als ik een miljoen of wat win:P

Ik heb ook niet zoveel tijd, je moet natuurlijk wel een beetje doorgaan:D

Ik hobby 2 avondjes en de zaterdag dus dat valt nog wel mee en dan vriest het ook nog eens bij ons in de schuur:o, dus een beetje doorgaan dan krijg je het vanzelf warm:P

als ik jou zo zie krijg ik er al zin in:D

maar eerst de andere projekten afmaken,de commodore V8 is bijna klaar:jerry

dat zal het zijn,ik kan de hele week s'avonds en het hele weekeind en nog een gasheater in de garage:sleeping

en nog niets klaar :hmmz

toch maar eens wat doorwerken dan

Ik heb ook niet zoveel tijd, je moet natuurlijk wel een beetje doorgaan:D

Ik hobby 2 avondjes en de zaterdag dus dat valt nog wel mee en dan vriest het ook nog eens bij ons in de schuur:o, dus een beetje doorgaan dan krijg je het vanzelf warm:P

Troost je maar,bij mij gaat het ook niet altijd even snel,dat Ascona BCC drift apparaat heeft ook lang zat geduurt:jerry

dat zal het zijn,ik kan de hele week s'avonds en het hele weekeind en nog een gasheater in de garage:sleeping

en nog niets klaar :hmmz

toch maar eens wat doorwerken dan

Troost je maar,bij mij gaat het ook niet altijd even snel,dat Ascona BCC drift apparaat heeft ook lang zat geduurt:jerry

Terug
Naar boven