• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'34 Opel "Dirty-Six"

Das iig meer als ik heb uitgevreten, zoek het nie eens de senseo in te drukken :P

Maar mooie constructie, komt ie aan de achterkant ook hoger te zitten??

vanavond niet veel gedaan,iets te veel aan de koffie gezeten :o

dirty-six-042.jpg

Das iig meer als ik heb uitgevreten, zoek het nie eens de senseo in te drukken :P

Maar mooie constructie, komt ie aan de achterkant ook hoger te zitten??

Achterkant zit al hoger,ik heb het achterste gedeelte wel 20 cm omhoog gezet en het voorste maar 10 en de bevestiging ook weer 20 cm dus dat is al klaar

Ik ga em verder niet boxen,het is de bedoeling dat het een traditional ratrod word dus ik ga zoveel mogelijk van de oude onderdelen en uitstraling behouden.

Ik ga er ook geen 500 pk monster van maken,de motor hoeft maar aan één ding te voldoen,en dat is dat het een small block chevy v8 moet zijn en de pk's schelen me nix het gaat mij om het geluid.

Chevy 350 nemen, onzelieveheer mag weten wat er NIET beschikbaar voor is zoveel aanbod is er.

[rquote=1821651&tid=136074&author=Koekie]Ik ga er ook geen 500 pk monster van maken,de motor hoeft maar aan één ding te voldoen,en dat is dat het een small block chevy v8 moet zijn en de pk's schelen me nix het gaat mij om het geluid.[/rquote]

Is goed Louwe,ik zie ze wel verschijnen

Maar ik ben vandaag een dagje vrij geweest en omdat ik morgen verplicht op m'n kont moet zitten :( ben ik vandaag maar eens lekker met de Six aan de gang geweest. :P

eerst maar even de bladveer steunen verder afgemaakt.

dirty-six-043.jpg

dirty-six-044.jpg

En omdat ik alleen ik de schuur was moest ik wat improviseren om de body er alleen op te krijgen.

dirty-six-045.jpg

dirty-six-046.jpg

En nou moet ik eerlijk zeggen nou hij zo laag is begin ik wel te twijffelen of de schermen er misschien toch op moeten.:hmmz

dirty-six-047.jpg

dirty-six-048.jpg

dirty-six-049.jpg

Achterkant zit al hoger,ik heb het achterste gedeelte wel 20 cm omhoog gezet en het voorste maar 10 en de bevestiging ook weer 20 cm dus dat is al klaar

Ik ga em verder niet boxen,het is de bedoeling dat het een traditional ratrod word dus ik ga zoveel mogelijk van de oude onderdelen en uitstraling behouden.

Ik ga er ook geen 500 pk monster van maken,de motor hoeft maar aan één ding te voldoen,en dat is dat het een small block chevy v8 moet zijn en de pk's schelen me nix het gaat mij om het geluid.

Chevy 350 nemen, onzelieveheer mag weten wat er NIET beschikbaar voor is zoveel aanbod is er.

[rquote=1821651&tid=136074&author=Koekie]Ik ga er ook geen 500 pk monster van maken,de motor hoeft maar aan één ding te voldoen,en dat is dat het een small block chevy v8 moet zijn en de pk's schelen me nix het gaat mij om het geluid.[/rquote]

Is goed Louwe,ik zie ze wel verschijnen

Maar ik ben vandaag een dagje vrij geweest en omdat ik morgen verplicht op m'n kont moet zitten :( ben ik vandaag maar eens lekker met de Six aan de gang geweest. :P

eerst maar even de bladveer steunen verder afgemaakt.

dirty-six-043.jpg

dirty-six-044.jpg

En omdat ik alleen ik de schuur was moest ik wat improviseren om de body er alleen op te krijgen.

dirty-six-045.jpg

dirty-six-046.jpg

En nou moet ik eerlijk zeggen nou hij zo laag is begin ik wel te twijffelen of de schermen er misschien toch op moeten.:hmmz

dirty-six-047.jpg

dirty-six-048.jpg

dirty-six-049.jpg

Terug
Naar boven