• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'34 Opel "Dirty-Six"

Welke kleur?

Hij is zwart met roest en dat blijft zo,het word tenslotte een RatRod

De lasnaden worden,waar nodig, wel wat weggewerkt met een beetje plamuur en verf ed. maar de basis blijft zo.

Het is de bedoeling dat ie er uit gaat zien of dat ie al 40 jaar ergens in een schuur heeft gestaan.

Rust is mother nature's paint job,don't mess with mother nature:D

vandaag ook weer wat verder gekomen,het dak is aan één kant klaar.

dirty-six-063.jpg

dirty-six-064.jpg

dirty-six-065.jpg

dirty-six-066.jpg

dirty-six-067.jpg

ik ben wel benieuwd hoe je het met de ruiten gaat doen

Maak je die zelf op maat of kun je ze ergens op maat laten maken?

ik ben wel benieuwd hoe je het met de ruiten gaat doen

Maak je die zelf op maat of kun je ze ergens op maat laten maken?

Het zijn allemaal vlakke ruiten dus dat moet geen probleem zijn denk ik om dat bij een bedrijf te laten snijden.

Het zijn allemaal vlakke ruiten dus dat moet geen probleem zijn denk ik om dat bij een bedrijf te laten snijden.

Had dit topic nog niet eerder gezien, maar wat een waanzinnig mooi project! Is even heel wat anders dan mijn originele Super Six, maar niet minder leuk! Heb die carrosserie nog op internet te koop zien staan, die is trouwens van een Super 6. Het feit dat deze carrosserie zo te zien nog in 1e lak zit, geeft echt de ultieme rat rod look! Super, ga zo door!

P.S. Koekie, je hebt u2u!

Had dit topic nog niet eerder gezien, maar wat een waanzinnig mooi project! Is even heel wat anders dan mijn originele Super Six, maar niet minder leuk! Heb die carrosserie nog op internet te koop zien staan, die is trouwens van een Super 6. Het feit dat deze carrosserie zo te zien nog in 1e lak zit, geeft echt de ultieme rat rod look! Super, ga zo door!

P.S. Koekie, je hebt u2u!

Zo vandaag weer een beetje aan het prutsen geweest.

Na een poosje naar die kofferbak gekeken te hebben had ik zelf het idee dat ik niet kundig genoeg was om dat hele ding eruit te slijpen en weer netjes dicht te krijgen maar ik vond em wel aan de lompe kant.

Dus dacht ik datie maar wat kleiner moest worden en zo gezegd zo gedaan,7 cm er tussen uit geslepen en zo ziet het er nu uit.

Voor

dirtysix-068.jpg

Na

dirtysix-069.jpg

dirtysix-072.jpg

dirtysix-071.jpg

En tussen door ook nog even met het dak aan de andere kant weer wat verder gekomen.

dirtysix-070.jpg

Zo vandaag weer een beetje aan het prutsen geweest.

Na een poosje naar die kofferbak gekeken te hebben had ik zelf het idee dat ik niet kundig genoeg was om dat hele ding eruit te slijpen en weer netjes dicht te krijgen maar ik vond em wel aan de lompe kant.

Dus dacht ik datie maar wat kleiner moest worden en zo gezegd zo gedaan,7 cm er tussen uit geslepen en zo ziet het er nu uit.

Voor

dirtysix-068.jpg

Na

dirtysix-069.jpg

dirtysix-072.jpg

dirtysix-071.jpg

En tussen door ook nog even met het dak aan de andere kant weer wat verder gekomen.

dirtysix-070.jpg

Terug
Naar boven