• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'34 Opel "Dirty-Six"

Zo,hier maar even een stofdoek over heen.

GJ en ik hebben de schuur grondig verbouwd en opgeruimt.

Een nieuw koffiehok,met kachel!!!!:D

1.5 ton oud ijzer lichter en 2 zaterdagen een kamp vuur verder zijn we eindelijk klaar en kunnen we weer bijna aan de slag.

Zaterdag nog even wat oud ijzer van de zolder weg mikken en nog een vuurtje stoken en dan kan die weer:D

Hier nog even een foto waar je goed op kan zien hoeveel het dak gechopt is

dirtysix-076.jpg

[rquote=1860270&tid=136074&author=kadett4x4]hey koekie, je hebt wel verrekte mooie projecten daarzo.

heb vorig jaar op sevenum je drifter staan te bewonderen, en wacht nu op deze.

dus werk een beetje door, dan kunnen we deze dit jaar ook bekwijlen in sevenum:P:P:P

geintje, maar ga rustig door, nouja, toch wel wat sneller.

groeten. [/rquote]

@Kadett4X4

Ik denk dat jij met jou project ook niks te klagen hebt....

@Koekie

Als dit net zo mooi uitpakt als jou drifter,dan is dit project ook veel belovend :D

Goed bezig!!!

[rquote=1844963&tid=136074&author=Koekie]Even een kleine bouwstop

De driftwagen vroeg wat om aandacht:D[/rquote]

KUT!!!

Die driftbak is ook vet, maar dit project is zeker een van de dikste op het forum sinds... 2008? (mijn bescheiden mening)

[rquote=1844914&tid=136074&author=hillclimber16V]Dan moet je even verder zoeken in de projects op die site

honderden foto's van echte works machines en op een uiterst hoog niveau klaar gemaakt zou ik zeggen.

Veel plezier

http://www.mat.fi/n_index.php[/rquote]

Geweldige site, staat al een paar jaar in m'n favorieten, van tijd tot tijd kijk ik d'r weer eens op om te kijken wat ze nu weer gedaan hebben.

Daar was ik al mee bezig toch?:P

@Kadett4x4,ik heb me net zo zitten vergapen aan de jouwe dus dan kunnen we elkaar de hand schudden.

En in Sevenum staatie zeker al is het"under construction" :D

@Koekie wrote:Jij mag nooit meer raden,er komt idd een planken vloer in :vertag

Moet je een extra rotte nemen van 40 jaar oud past bij de stijl :jerry :jerry :jerry

Ben wel nieuwgierig hoe die eruit komt te zien :wub

[rquote=1844973&tid=136074&author=sik]WTF nou al??????????? :P[/rquote]

Dat krijg jij ook nog wel als je hem eindelijk klaar hebt dan kun je al die dingen gaan aanpassen die toch anders werken als jij bedacht had:vertag ;)

We zijn nou ff de schuur aan het verbouwen en opruimen,moest ook eens gebeuren:D

Dus de update kan even duren

Zo,hier maar even een stofdoek over heen.

GJ en ik hebben de schuur grondig verbouwd en opgeruimt.

Een nieuw koffiehok,met kachel!!!!:D

1.5 ton oud ijzer lichter en 2 zaterdagen een kamp vuur verder zijn we eindelijk klaar en kunnen we weer bijna aan de slag.

Zaterdag nog even wat oud ijzer van de zolder weg mikken en nog een vuurtje stoken en dan kan die weer:D

Hier nog even een foto waar je goed op kan zien hoeveel het dak gechopt is

dirtysix-076.jpg

[rquote=1860270&tid=136074&author=kadett4x4]hey koekie, je hebt wel verrekte mooie projecten daarzo.

heb vorig jaar op sevenum je drifter staan te bewonderen, en wacht nu op deze.

dus werk een beetje door, dan kunnen we deze dit jaar ook bekwijlen in sevenum:P:P:P

geintje, maar ga rustig door, nouja, toch wel wat sneller.

groeten. [/rquote]

@Kadett4X4

Ik denk dat jij met jou project ook niks te klagen hebt....

@Koekie

Als dit net zo mooi uitpakt als jou drifter,dan is dit project ook veel belovend :D

Goed bezig!!!

Nope, staat ff op non actief,druk met andere zaken:vertag

Noig ff wat aan de manta doen en dan kan ik weer eens gaan customizen:P

zeer mooi project zeg...:thumbup

heb je al een blok voor in dat ding ?

heb hier nog een v8 te koop (van een maat van me) is een 4,6L 200PK geloof 220NM.

keep up te good work :D

Terug
Naar boven