• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'34 Opel "Dirty-Six"

@louwe 16 klepper wrote:das een verdomd mooie motor steun die je daar gemaakt hebt :thumb :thumb

auto begint er steeds meer op te lijken ;) :thumbup

zelf ben ik nu totaal chevy loos

alles is vandaag opgehaald ;)

Ik vond em zelf ook wel geslaagd :D

Ik heb er net 1tje gekocht, een C1500 stepside van '91

Wat is dat eigenlijk voor een ding wat bij je buurman staat Louwe?Camper??te koop??

[rquote=1878763&tid=136074&author=Koekie]Das waar ook, zelfs 2 stuks:D

Beter 1 te veel als 1 te weinig zullen we maar zeggen.

Vanmiddag nog iemand in de schuur gehad die vaker met zulke blokken werkte en volgens hem ging dat makkelijk passen:vertag[/rquote]

dan kan je inderdaad even vooruit :P

succes met je project ga em volgen tot het einde :D

@manta1988 wrote:ik ook.... vind dit echt een heel mooi project. zoiets lijkt mij in de toekomst ook nog wel eens wat.

Maar hoe zit dit eigenlijk met de keuring enzo, je gaat naar de rdw, die keuren de auto 1 keer en dan hoef je niet meer toch?

Klopt

[rquote=1878398&tid=136074&author=Koekie]Ik heb al een blok gekocht bij Louwe hier van het forum, een 5,7 l chevy blok met ???pk's:P

Ik moet alleen nog een keer naar het hoge noorden af reizen:D[/rquote]

misschien kan ik ze voor je meenemen tegen kleine vergoeding

waar woon je

gr kabouter:thumbup

Nee,das niet nodig ik ga em zelf wel een keer ophalen dat vind ik wel gezellig.

dan kan ik gelijk z'n huis eens bewonderen want dat moet onderhand ook een paleis zijn met zo'n lange verbouwing:P

ik ook.... vind dit echt een heel mooi project. zoiets lijkt mij in de toekomst ook nog wel eens wat.

Maar hoe zit dit eigenlijk met de keuring enzo, je gaat naar de rdw, die keuren de auto 1 keer en dan hoef je niet meer toch?

is dit geen leuk blok voor jou??

Ik ken hem en komt uit een motorboot.

de boot was zeer snel alleen het kunstof niet.:o

dat bleek toen ze de boot aan het eind van de dag weer uit het water haalde.:D

groetjes jurrian

ja zijn boerderij is al zeer mooi eind op weg,maar staat mmt ff stil ivm de bouw van zijn dikke landrover

gr kabouter

het is alweer even geleden sinds m'n laatste update.

Ik ben druk geweest met andere dingen

We hebben de schuur ook even goed opgeruimt en overnieuw ingedeeld dus de Six heeft een nieuw plaatsje.

dirtysix078.jpg

dirtysix077.jpg

Maar hier wat pica's van de vooruitgang van afgelopen week.

Het zijraampje weer bij elkaar gepuzzeld.

dirtysix082.jpg

En ik ben met de vloer begonnen

dirtysix081.jpg

dirtysix080.jpg

dirtysix079.jpg

Ze keuren em zelfs niet eens.

Dit was een duitser,die bied je aan voor schouwen voor kenteken en ze kijken het chassis nr. na en lopen er een keer om heen en dat is het.

Nix werkte en nix was kompleet en €103,25 lichter had ik een kenteken en een apk vrije auto die de nederlandse weg op mag :vertag :D

@louwe 16 klepper wrote:das een verdomd mooie motor steun die je daar gemaakt hebt :thumb :thumb

auto begint er steeds meer op te lijken ;) :thumbup

zelf ben ik nu totaal chevy loos

alles is vandaag opgehaald ;)

Ik vond em zelf ook wel geslaagd :D

Ik heb er net 1tje gekocht, een C1500 stepside van '91

Wat is dat eigenlijk voor een ding wat bij je buurman staat Louwe?Camper??te koop??

@manta1988 wrote:ik ook.... vind dit echt een heel mooi project. zoiets lijkt mij in de toekomst ook nog wel eens wat.

Klopt

ik ook.... vind dit echt een heel mooi project. zoiets lijkt mij in de toekomst ook nog wel eens wat.

Terug
Naar boven