• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'Nutteloze' onderdelen B corsa

Mocht je er geen kunnen vinden bij een sloop hier in de buurt staat een B GSI, zit dat ding waarschijnlijk ook wel in.. Als ik er kom wil ik wel voor je kijken..

origineel gepost door Black kiwi

Ik ga meteen even kijken hoe mijn beugels zitten. Ik ga in ieder geval niet pompnagelen in mijn auto.:o

tis onder je stoel aan je stoel niet in je auto :sleeping

Ik heb ook zo n laadje onder mijn bijrijder stoel, erg handig voor het opbergen van papieren of een navigatie :D, hij schiet bij mij trouwens nooit los dat laadje :P

En de sleutel waar over werd gesproken heb ik ook :D

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

origineel gepost door Black kiwi

Ik ga meteen even kijken hoe mijn beugels zitten. Ik ga in ieder geval niet pompnagelen in mijn auto.:o

tis onder je stoel aan je stoel niet in je auto :sleeping

Die stoel zit toch ook IN de auto? :P

Ik heb wat foto's van de onderkant passagiersstoel gemaakt..hebben we het over deze zwarte beugel (waarmee je hem ook voor-achter kunt bewegen)?

p5110250custom.jpg

ik rijd al 8 jaar met kuipjes ofzo dat ding ligt al die tijd in een doos

zit zelfs sticker op met max 1kg

zal is foto maken morge als ik nii vergeet

en nee dat is het niet maar komt daar wel te hangen daaronder

en ja stoel zit in je auto ja maar je schroeft nix in je auto maar aan/onder je stoel :thumbup

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

:hmmzZal morgen ff fotootje schieten onder mijn stoel en hier plaatsen:angel

@DarkNL08 : Je bedoeld toch dat laatje, neem ik aan:hmmz :P

Greetzz TetSuo

Haha nu ik je avatar zo zie ;)

Bedankt voor alle reacties!

Over het opbergbakje: al een paar u2u's gehad, bedankt allen. Ik ga binnenkort bij jblfreak langs, hij woont nog geen 10km verderop.

Over de sleutellampjes/knopjes: zit er zelf nog aan te twijfelen of ik er een 'inkoopactie' van maak. Misschien nog even overleggen of ik bij die 10 stuks meteen 10x 625U batterijtjes krijg (want die zijn lastig te vinden of erg duur). Als ik voorkapje + achterkapje + drukknopje + batterij + verzendkosten onder de €5.- per set weet te houden, zijn er vast wel mensen geïnteresseerd.

Terug
Naar boven