• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

'schuurvondst'

origineel gepost door gsi-maffia

dus wees blij dat sommige mensen wel een collectie aanleggen ipv ze gaar te rijden en naar

de sloop te brengen om de volgende te kunnen kopen...

dan ben je in mijn ogen absoluut geen liefhebber

mijn auto kost me heel erg veel tijd en nog veel meer geld maar naar de sloop brengen................. nee daar ben ik echt wel te veel liefhebber voor dan liever opknappen als ie echt gaar is!

Ik vind het rijden juist wel meer mooi in zulke auto's, mijn kadettje (geen vergelijk met zo'n 400 natuurlijk) maar een laten we zeggen, de wijze van rijden die een achterwielaangedreven opel heeft vind je nergens meer. Rij wel hoofdzakelijk als het weer goed is, s'winters met de pekel niet. Daarnaast, die idioten, mja, je hebt daar gelijk in maar om vanwege dat er maar helemaal niet meer mee de weg opgaan is ook jammer. Maar goed, er word in ieder geval goed mee omgesprongen ook al zien ze geen asfalt, ze blijven voorlopig bewaard, wie weet dat ze ooit weer op de weg verschijnen.

Is deze persoon toevallig vroeger handelaar geweest?

Ik sprak vandaag iemand die ook iemand kende met een dergelijke achtergrond/verzameling.

Gelukkig is de cabrio weer klaar,dat vind ik echt een super manta.

Moet nodig weer eens langs gaan maar heb het zo druk.

Ik heb nog ergens fotos van deze verzameling van ruim 10 jaar geleden.

Mvg Patrick

Terug
Naar boven