• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

07-04-2013 - TT/CT 4 jaar - Amersfoort

Ik kom dus ook: vanmorgen besloten deze toch niet te willen missen.

Vectra is in niet perfecte staat, want gisteren nog moeten werken. Plus een gescheurde voorbumper (haas met 100 km/u!) en wat krassen afgelopen week door een heggetje.

Interieur is in "werktoestand", dus niet opgeruimd.

Maar gaat om de gezelligheid. Toch?

Zeeer geslaagde meeting!!! Ook nog 3 bekers met de club

Dus was zeer geslaagt volgend jaar staat ie

Er zeker weer in, in de agenda!!

zeker een mooie meet. veel bekende weer gesproken.

volgens jaar weer aanwezig. alleen dan wel met flink wat aanpassingen, mijn corsa viel wat uit de toon bij de rest :jerry

http://s1280.photobucket.com/user/o...DD6-503-0000004A75E5CEC3_zps07369a67.mp4.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Filmpje van mn corsa @ de bank, tevens hoogste vermogen van de dag

CF06CC84-8EF6-4257-A9A2-EAB3B8943513-503-0000004A6EFB5847_zps4dbde030.jpg

@TigraTripleT wrote:Ik ben er ook mensen, met mijn Opel Triple T! Ben nog snel deze week met m'n gril bezig geweest, is nog niet helemaal af, maar zit er wel al op.

Het is ook te koud.... brrrrrrrr.

Tot zondag!

groet uit Heemskerk. Max

Hé Max gaan we je ook nog zien tijdens de Twin Top Tour 2013?, de dakloze Opel dag.

deelname is Gratis, inmiddels al 39 dakloze ingeschreven

Groet Astra Topper.

Ps, was gisteren een leuke meeting in Amersfoort

@Unlimited Tuning wrote:Super mooie foto's!! :thumb

Waar knal jij ze allemaal online?

mijn foto's worden via fotoemmer geupload en staan ondertussen al op Tigrateam, corsa-c-drivers en hier op het opelforum...

vanavond ff zien dat ik ze ook op mijn fb krijg... :D

Haha, nee sub was niet opgeblazen!

Score op de meter viel dusdanig tegen dat ik hem tot oud metaal gepromoveerd heb!

Niet eens boven de 145dB komen op muziek op de termlab!! :puke

haha weggedaan jaa?:P

die cd van hun was echt veel te hoog voor mij.. die cd had 141 db toen heb ik mn eigen usb stick aangezet en het eerste beste nummer ging tie naar 145 toe mn dak kwam weliswaar naar beneden dus waneer ik deze goed verstevigt had zou ik wel een mooie scoren kunne hebben, maaar zoals ik al zei was het me voor de fun gewoon nieuwschierig.

binnekort zitten er 2 solos naast elkaar.. dan ben ik heel benieuwd wat er gaat gebeuren !

Terug
Naar boven