• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1.0t in de Ardennen en Luxemburg.

aapje1963

Post veel
Zeer tevreden, de weg vanaf Luik Verviers Luxemburg loopt regelmatig best stijl... Naar wat een kracht komt er uit dit drie cylinder blok.
Gemakkelijk in z.n 5 130 a 140 niets terugschakelen.
Bij gas bijgeven nog gewoon respons.
Gemiddelde van 5.4 op 100 km.
En Luxemburg tanken 1.05 per liter euro 95.
Een heerlijk weekje gehad vele zullen volgen... Fam bezoek
d6f2d0019bdcdf5e71bdfb6214c8514f.jpg

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Mooie omgeving. Ben zelf een paar keer per jaar in de Duitse Eifel te vinden en rijd altijd terug via Luxemburg. En dan is een turbo motor een prettige metgezel.

Bekende weg, rij hem regelmatig opweg naar Bitburg. En dan met de Vectra V6 met 1500kg zware autoambulance aan de haak. Gewoon met 120 die bergen door :D

Ik had best mijn bedenkingen over 1.0t en drie cylinder in dit gebied. Maar hij kan het serieus goed aan.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Mooi verhaal. Ik krijg een steeds beter gevoel bij de keuze die ik voor mijn eigen auto gemaakt heb (auto wordt in april geleverd)

ben benieuwd hoe mijn astra'tje het vol gaat houden richting croatië dit jaar, eerste keer dat ik zelf ga rijden naar de vakantie bestemming.

Terug
Naar boven