• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1.2 op kenteken en 2.0 erin apk problemen ????

mantadevil

Post veel
kan ene auto kopen die staat als 1200 op kenteken ,maar ligt een 2.0 in

nu hoorde ik vanmiddag dat je hier mee problemen bij de apk gaat krijgen omdat ze nu straks ook hier naar gaan kijken

klopt dit

wand heb geen zin in een jaartje riujden en dan alles om te moeten bouwen naar een 1200

Is met de nieuwe regels geen probleem,de enige verandering is dat het aantal cilinders weer moet kloppen.

dus hoeveelheid cc wat er in ligt maakt niets uit??????????

weet dat de verzekering moeilijkdoen kan ,maar hoorde dat ook dit ging veranderen dat ze bij de apk ook naar de cc gingen kijken en niet alleen naar het aantal cylinders

per 1mei zijn we weer verplicht om het aantal cilinders te gaan tellen. Over cilinderinhoud controleren wordt nog niet gesproken. Zou ook ondoenlijk zijn

ben vandaag wezen kijken ,maar heb hem laten staan of liever gezegt hij mij hahaha

stopte tijdens de testrit en wilde niet verder

moest nog terug lopen naar me eigen auto ook :P

en loopt ie alweer dan ???

vopnd het ook erg lullig voor ivan

maarja ook voor mezelf even bijna 600 km voor niets gereden

maarja das de hobby dan maar zullen we maar zeggen dan he:)

nee loopt nog steeds niet,wel probleem gevonden:P ,de verdamper is akduuk,er is een lekkage in de koelvloeistof leiding waardoor de verdamper volloopt en de koelvloeistof via de gasleiding die op de luchtmassameter zit de vloeistof naar buiten duwt waardoor hij dus ook niet meer op benzine liep omdat logisch erwijze hij de koelvloeistof dan ook het inlaatspruitstuk in zuigt;)

vind het idd rot voor je zoveel km gereden en dan met pech staan ,maar het is en blijft hobby idd ook de auto van ivan:P

en zo zie je nog eens iemand van het forum he:D

dacht al wel dat dat het probleem was ja ,maar goed blijft zonde van me tijd

en inderdaad zo zie je eens iemand van het forum hahaha

maar vandaag me ouwe sennie terug gekocht :P

Terug
Naar boven