• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1.2 S OHV ----> 1.3 S OHV FILMS op pagina 3

leuk om te lezen dat er ook nog mensen zijn die de kleinere blokjes ook eens flink aanpakken! Heb je de poorten ook nog laten aanpakken?

dank je,

ja de poorten heb ik zelf opgevreesd. zitten origineel redelijke stukken gietijzer in. ook zijn de openingen rond de klepzittingen vrij smal. ook de poorten bovenin zijn redelijk smal.

het opbouwen doe ik verder allemaal zelf.

heb het revisie bedrijf alleen laten boren en honen en de klepzittingen uitvrezen.

dank je,

ja de poorten heb ik zelf opgevreesd. zitten origineel redelijke stukken gietijzer in. ook zijn de openingen rond de klepzittingen vrij smal. ook de poorten bovenin zijn redelijk smal.

het opbouwen doe ik verder allemaal zelf.

heb het revisie bedrijf alleen laten boren en honen en de klepzittingen uitvrezen.

vanavond weer niet stil gezeten :D

carterpan gemonteerd, met slingerschot.

S6001312.jpg

en olietemperatuur zender.

S6001313.jpg

totaalplaatje nu.

S6001314.jpg

S6001316.jpg

is nu in principe klaar voor de inbouw.

ik ben aanstaande vrijdag vrij dus dan lekker aan de slag.

groetjes erwin

vanavond weer niet stil gezeten :D

carterpan gemonteerd, met slingerschot.

S6001312.jpg

en olietemperatuur zender.

S6001313.jpg

totaalplaatje nu.

S6001314.jpg

S6001316.jpg

is nu in principe klaar voor de inbouw.

ik ben aanstaande vrijdag vrij dus dan lekker aan de slag.

groetjes erwin

Gaaf man! Blijft leuk om een blok op te bouwen! En dit is eens anders dan alle 2 liters die tegenwoordig overal inzitten! :wors

Gaaf man! Blijft leuk om een blok op te bouwen! En dit is eens anders dan alle 2 liters die tegenwoordig overal inzitten! :wors

kijk dat zijn nou leuke projecten mag ik is vragen wat kost zo iets nou ongeveer wil zelf ook zoiets gaan doen met me 12s maar dan met een dubbele solex der op

(mag ook via PM)

kijk dat zijn nou leuke projecten mag ik is vragen wat kost zo iets nou ongeveer wil zelf ook zoiets gaan doen met me 12s maar dan met een dubbele solex der op

(mag ook via PM)

Ziet er goed uit!!! En inderdaad leuk om te zien dat dit kleine blokje aangepakt wordt ipv vervangen door een makkelijkere grote boring variant.

Mag ik ook altijd wel! ;)

Ziet er goed uit!!! En inderdaad leuk om te zien dat dit kleine blokje aangepakt wordt ipv vervangen door een makkelijkere grote boring variant.

Mag ik ook altijd wel! ;)

heej jongens,

leuk om deze reacties te lezen :thumb

er komt straks idd een oliekoeler op. deze set heb ik al klaar liggen, mis alleen de sandwichplaat nog.

het spruitstuk en de weber ga ik nog bestellen als het vakantiegeld er weer is :shock:

daruler je hebt een pm.

groetjes

heej jongens,

er komt straks idd een oliekoeler op. deze set heb ik al klaar liggen, mis alleen de sandwichplaat nog.

het spruitstuk en de weber ga ik nog bestellen als het vakantiegeld er weer is :shock:

daruler je hebt een pm.

groetjes

@schuitje wrote:heej jongens,

daruler je hebt een pm.

groetjes

moet je van een c20xe is kijken moet je alleen een banjo bout laten vermaken

@schuitje wrote:heej jongens,

daruler je hebt een pm.

groetjes

moet je van een c20xe is kijken moet je alleen een banjo bout laten vermaken

ja, kan. ik ga morgen even langs een tuningszaakje met een filter en slangen.

ben vanavond al lekker bezig geweest. blokje kan er bijna uit en heb van de automaat alvast het filter en pakkingen gedaan.

dus morgen maar weer verder :D

zaterdag komt een vriend van me even helpen en neemt ook de camera mee dus als het goed gaat hebben we zaterdagmiddag een filmpje :jerry

groetjes

Terug
Naar boven