Ik heb sinds kort een astra g uit 1999 echter heeft deze een probleem. Als ik de auto start (koude start) is er niks aan de hand. Zodra de tempratuur op warmte komt begint hij terug te vallen onder zijn stationaire toerental als ik de koppeling intrap. Zodra de auto goed warm is gerede is het probleem ook minder, wel merk ik zodra ik de verwarming op warm zet en de ventilatoren aan de motor het moeilijker krijgt en hij sneller naar de 500 toeren zakt. Ook als ik de ventilatoren op stand 2 heb dan blazen ze niet constant maar dan hard zacht hard zacht hard zacht.
Wat kan hier de oorzaak van zijn? ben er al mee naar een monteur geweest maar die wist het ook niet het konden meerde dingen zijn, daarom vraag ik het even hier op het forum misschien dat er mensen zijn die dit probleem bekend voor komt
Groetjes Kevin
Wat kan hier de oorzaak van zijn? ben er al mee naar een monteur geweest maar die wist het ook niet het konden meerde dingen zijn, daarom vraag ik het even hier op het forum misschien dat er mensen zijn die dit probleem bekend voor komt
Groetjes Kevin