• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1:87 Astra Coupé

RISL

Forumbewoner
Tijdje geleden heb ik voor een maat een schaalmodel van de Astra Coupé gekocht in 1:87 voor bij zijn modelspoorbaan.

Hij is namelijk helemaal gek op mijn auto en helpt me vaak met sleutelen, poetsen, enzovoorts.

Had 'm netjes in de kleur van mijn auto (Capri Yellow) gespoten en het resultaat was toch wel zo mooi dat ik er ook eentje voor mezelf wilde.

Dus naar de winkel, maar ze hadden 'm niet meer. Tijdje rond gebeld, maar toen bleek dat de fabriek waar de spuitgietmal van dit model is gemaakt en opgeslagen, is afgebrand. Oftewel, dit model is niet meer verkrijgbaar.

Wilde dit even melden, misschien dat anderen nu ook niet meer verder hoeven te zoeken.

Okay :thumb .

Maar daar ging het mij niet om (ik spaar ze zelf in 1:43), ik wilde gewoon even de info delen die mij veel tijd en moeite heeft gekost, zodat iemand anders daar niet dezelfde tijd en moeite voor niets in hoeft te steken.

Okay :thumb .

Maar daar ging het mij niet om (ik spaar ze zelf in 1:43), ik wilde gewoon even de info delen die mij veel tijd en moeite heeft gekost, zodat iemand anders daar niet dezelfde tijd en moeite voor niets in hoeft te steken.

Ja, klopt, op dat moment wilde ik er een voor mezelf.

Maar heb besloten bij m'n 1:43 Astra (DTM) Coupé's te blijven, anders is het einde zoek ;)

Had dat inderdaad niet zo duidelijk gemaakt, maar bedankt voor het aanbod :thumb

Ja, klopt, op dat moment wilde ik er een voor mezelf.

Maar heb besloten bij m'n 1:43 Astra (DTM) Coupé's te blijven, anders is het einde zoek ;)

Had dat inderdaad niet zo duidelijk gemaakt, maar bedankt voor het aanbod :thumb

Terug
Naar boven