• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1.9 150 pk diesel EXECUTIVE GEKOCHT

origineel gepost door c-dett16v

origineel gepost door Ronald Vectra C

je kunt ook zo af en toe dit gebruiken, werkt super!!

http://www.wynns.nl/Index.php/nl/x/...nns+exhaust+gas+recirculation&hl=nl&sa=N&um=1

Ik ga morgen mijn nieuw aangeschafte Vectra-C 150pk (uit 2004 met 106dkm) ophalen. Alle reacties over de vervuiling van de EGR-klep hebben me wel aan t denken gezet. Ik wil dan ook dit middel van Wynns gebruiken, maar weet niet waar die flexibele slang zich bevindt.

Kan iemand mij op weg helpen?

werken de wervelkleppen nog wel?

zit het stangetje bovenop je inlaatspruitstuk nog vast?

Ik zou inmiddels de trotse eigenaar van een mooie Vectra moeten zijn, maar niets is echter minder waar.

Ik kwam van een koude kermis thuis, ... of eigenlijk toch niet!

Voordat ik van huis wilde vertrekken, belde de garagehouder op dat er een storingslampje was gaan branden. Hij liet het later resetten bij de Ople-dealer en zei dat alles was opgelost.

Ik niet achterlijk, na alles wat ik hier heb gelezen...., dus ik belde naar die dealer om te vragen wat de storing was. Om een lang verhaal kort te maken, ... ja hoor de wervelkleppen! Geschatte kosten voor reparatie .... 1450 euri.

De garagehouder had nooit eerder van die kleppen gehoord, maar wilde het wel zelf even repareren. Daar had ik niet veel vertrouwen in en van de koop werd dan ook afgezien. Ik heb dus best wel geluk gahad, want anders had het me direct veel geld gekost.

Dusssssssssss, ik moet nog even verder zoeken naar een andere. Misschien kan ik dan beter een 120pk kopen en die laten chippen?

In elk geval bedankt voor jullie tips.

Mooi dat je hier op tijd achter gekomen bent.

Zijn die wervelkleppen inmiddels verbeterd. Ik rij sinds 2 maanden ook zo'n Vectra. Ik heb de rekenigen van het onderhoud van de laatste jaren er bij gekregen en daar zat er dus een tussen van ruim 1300 euro voor de wervelkleppen. Ik hoop dus wel dat die gemodificeerd zijn zodat ik daar in de toekomst van gevrijwaard blijf.

je kunt ook zo af en toe dit gebruiken, werkt super!!

http://www.wynns.nl/Index.php/nl/x/...nns+exhaust+gas+recirculation&hl=nl&sa=N&um=1

Ik ga morgen mijn nieuw aangeschafte Vectra-C 150pk (uit 2004 met 106dkm) ophalen. Alle reacties over de vervuiling van de EGR-klep hebben me wel aan t denken gezet. Ik wil dan ook dit middel van Wynns gebruiken, maar weet niet waar die flexibele slang zich bevindt.

Kan iemand mij op weg helpen?

werken de wervelkleppen nog wel?

zit het stangetje bovenop je inlaatspruitstuk nog vast?

Ik zou inmiddels de trotse eigenaar van een mooie Vectra moeten zijn, maar niets is echter minder waar.

Ik kwam van een koude kermis thuis, ... of eigenlijk toch niet!

Voordat ik van huis wilde vertrekken, belde de garagehouder op dat er een storingslampje was gaan branden. Hij liet het later resetten bij de Ople-dealer en zei dat alles was opgelost.

Ik niet achterlijk, na alles wat ik hier heb gelezen...., dus ik belde naar die dealer om te vragen wat de storing was. Om een lang verhaal kort te maken, ... ja hoor de wervelkleppen! Geschatte kosten voor reparatie .... 1450 euri.

De garagehouder had nooit eerder van die kleppen gehoord, maar wilde het wel zelf even repareren. Daar had ik niet veel vertrouwen in en van de koop werd dan ook afgezien. Ik heb dus best wel geluk gahad, want anders had het me direct veel geld gekost.

Dusssssssssss, ik moet nog even verder zoeken naar een andere. Misschien kan ik dan beter een 120pk kopen en die laten chippen?

In elk geval bedankt voor jullie tips.

heb ik ook gedaan:angel

Terug
Naar boven