• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1.9cdti 150 pk signum stottert een beetje

Mijn EGR is vorig jaar ingelezen met TECH2, daarom snap ik niet waarom dit nu niet meer hoeft.....

O ja, de mijne hikt nu alweer (!):swear

En voor wat betreft de pakking...dat houdt je inlaat manifold schoner omdat er minder uitlaatgassen doorheen gaan, maar verlengt niet de levensduur van de klep. De pakking komt van Fiat, is al vaker besproken.

De Fiat Ingenieurs hebben gewoon beter nagedacht over deze diesel.

Gr. Arjan

nee das wel vreemd

we hebben er hem er zo op gedaan en loopt weer als een trein

maar ik zal mijn garage nog even vragen dan

want moet binnenkort ook even een software update hebben

je kan hem ook uitschakelen dan moet er turkse software in

daar hoeft er geen egr klep op

egr inlezen lijkt me de reinste oplichting, weet je zeker dat het de egr was, want die hoeft echt nooit ingelezen te worden.

EDS kan de egr ook uitschakelen.

uh, heb wel een oplossing, echter krijg je er dan ook gratis een sloot vermogen bij.

Bij EDS motorsport kunnen ze je motormanagement aanpassen/chippen, waardoor hij meer vermogen krijgt. Ook zijn ze hier in staat om het EGR volledig uit te schakelen, en mocht je een roetfilter hebben dan kunnen ze de instellingen hiervan ook aanpassen zodat hij al eerder begint met regenereren en onder 'normalere' omstandigheden.

origineel gepost door 14XE

is het geen storingscode wissen???

een EGR is gewoon een soort klep meer niet

Ik moest na het vervangen van mijn EGR klep dus echt wel even langs de garage om de foutcode te laten wissen. Dat deed de comp niet zelf helaas.... Wel suf...

ok maar dat duurt nog wel even hahah

wat heb jij er priesies aan laten doen

welk programmma heb jij er in und kwata koste dat

ik kan niet tot dec wachten denk ik

wil goed op vakantie haha

Terug
Naar boven