• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1.9CDTI begint slecht te schakelen

Zou dan ook wel meewillen.Wil die van mij ook nog laten sjippen.

Grtz Fastrogeke

[rquote=1841864&tid=140470&author=afterburner27][rquote=1841744&tid=140470&author=Lamborghini]afterburner27: Misschien moeten we samen eens een bezoekje aan EDS brengen. Ik wil hem ook nog steeds eens oppeppen.[/rquote]

Ik wed, dat er dan vast wel meer mee willen gaan. al is het voor de funfactor.

Moet wel eerst nog ff de spaarpot gaan vullen, anders heb ik straks ruzie hier. :D:D

Maar is een goed idee...we gaan zeker wat afspreken...[/rquote]

Ik zal als eerste de bakolie verversen. Als dat geen of weinig resultaat heeft kun je proberen het schakelmechaniek te smeren en/of af te stellen. Als dat niet werkt, adviseer ik het schakelmechaniek te vervangen (ik zin daarmee op het schakelmechaniek bovenop de bak, dus niet onder de pook)

Ik zal als eerste de bakolie verversen. Als dat geen of weinig resultaat heeft kun je proberen het schakelmechaniek te smeren en/of af te stellen. Als dat niet werkt, adviseer ik het schakelmechaniek te vervangen (ik zin daarmee op het schakelmechaniek bovenop de bak, dus niet onder de pook)

ik zou ook wel graag mee willen gaan, nee niet om zelf de auto te laten chippen maar gewoon om te zien hoe zoiets nu gedaan word :)

ik zou ook wel graag mee willen gaan, nee niet om zelf de auto te laten chippen maar gewoon om te zien hoe zoiets nu gedaan word :)

Is niks aan. Stekker erin software uit de auto. Naar de computer. Terug in de auto. Op de test bank. Tot ziens. Met een uurtje weer weg.

Is niks aan. Stekker erin software uit de auto. Naar de computer. Terug in de auto. Op de test bank. Tot ziens. Met een uurtje weer weg.

[rquote=1842019&tid=140470&author=Driekus]Ik zal als eerste de bakolie verversen. Als dat geen of weinig resultaat heeft kun je proberen het schakelmechaniek te smeren en/of af te stellen. Als dat niet werkt, adviseer ik het schakelmechaniek te vervangen (ik zin daarmee op het schakelmechaniek bovenop de bak, dus niet onder de pook) [/rquote]

Thanx voor de tip...ga ermee aan de slag... eerst maar ff olie proberen..

[rquote=1842019&tid=140470&author=Driekus]Ik zal als eerste de bakolie verversen. Als dat geen of weinig resultaat heeft kun je proberen het schakelmechaniek te smeren en/of af te stellen. Als dat niet werkt, adviseer ik het schakelmechaniek te vervangen (ik zin daarmee op het schakelmechaniek bovenop de bak, dus niet onder de pook) [/rquote]

Thanx voor de tip...ga ermee aan de slag... eerst maar ff olie proberen..

[rquote=1841509&tid=140470&author=speaker]3000 in 6 maanden ??

Daar doe ik een maand over !! [/rquote]

Zo lang? :jerry

[rquote=1841509&tid=140470&author=speaker]3000 in 6 maanden ??

Daar doe ik een maand over !! [/rquote]

Zo lang? :jerry

[rquote=1841632&tid=140470&author=Edvries][rquote=1841610&tid=140470&author=afterburner27]Ja jij wel, maar ik heb hem niet nodig voor het werk. Dat was wel de bedoeling destijds.

Zou in veldhoven gaan werken. is niet doorgegaan.. Beetje jammer dan.

Auto helemaal gerepareerd, en dan voor de deur zetten..:D

[/rquote]

Speaker heeft m ook niet voor zn werk nodig hoor![/rquote]

:P

[rquote=1841632&tid=140470&author=Edvries][rquote=1841610&tid=140470&author=afterburner27]Ja jij wel, maar ik heb hem niet nodig voor het werk. Dat was wel de bedoeling destijds.

Zou in veldhoven gaan werken. is niet doorgegaan.. Beetje jammer dan.

Auto helemaal gerepareerd, en dan voor de deur zetten..:D

[/rquote]

Speaker heeft m ook niet voor zn werk nodig hoor![/rquote]

:P

Terug
Naar boven