• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1 april 2012 -TT/CT 3 jaarsfeestje! - De meern

DSC_2780.jpg

DSC_2781.jpg

33ucok7.jpg

20z8sk9.jpg

DSC_0251-1.jpg

@g-astraa wrote:@kapelleboer wrote:@Klopper wrote:Standaard; ja en nee :P

Weet niet of je het papiertje hebt gelezen wat bij de voorruit lag, maar daarin is hij niet echt standaard... Hij is juist wel weer standaard aangezien er gewoon niets aan gerommeld is.

Eerste eigenaar, eerste laklaag, 421000 km gereden en verder prachtig schoon, zelfs op de plaatsen waar de meesten het niet schoonmaken :o

Ja hij is heel goed onderhouden heb ik respect voor ma blijft een standaard astra in mijn ogen

ik vond het veel erger dat een masarati met een beker naar huis ging op een opel treffen dan dat die originele astra rijder met een beker naar huis ging.

Hmm je hebt het over mij. Ik heb zelf een Tigra, ben al een aantal keren met Tigrateam/corsateam op stap geweest en ken ze dus al vrij aardig. Altijd gezellige boel :thumb Echter had mijn tigra op die dag nog winterbanden op standaard opel roestig staal en had mijn motor een storing en wilde dus niet verder rijden zonder te weten wat er aan de hand was. Nu blijkt achteraf dat het een simpel los contact was maargoed, dat weet je nooit vooraf. Ik had dus de keuze, of ik kwam niet, of ik pak mijn paps maserati shamal. De keuze was snel gemaakt aangezien die net helemaal gepoetst was.

Het is dan wel een Opel meeting, maar het gaat ook om de gezelligheid. Dat er een Top 3 other car is hoeft nog niet Top 3 Other Opel te betekenen. Ik ben geen merken nicht dus mij zal je niet horen klagen als een ander merk de top 3 other car wint. Dat mijn paps auto de tweede prijs gewonnen heeft is leuk en aardig. Hij is er blij mee. Ik ging puur voor de gezelligheid en ik heb me vermaakt :thumb

Terug
Naar boven