• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

1 miljoen euro of................................

1 miljoen vrienden kan niet

echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein, vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!!

doe mij dat miljoen euri's maar

moet ik m'n gegevens u2uen?

pfffffff kan het ook allebei want 1 miljoen vrienden kosten geld als ze op bezoek komen.of dan geen van beide.want geld maakt nog steeds niet gelukkig .overigens wel erg makkelijk hoor als je het ff bij de hand heb.

Man, met 1.000.000 vrienden heb je wel heel veel verjaardagen en die verwachten dan natuurlijk ook een cadeau o.i.d.

Ik ga dan ook maar voor de 1.000.000 euro.

stomme vraag eigelijk..

1 miljoen vrienden, stel je ziet er 3 per dag..

das 914 dagen voordat je nummer 1 weer ziet..

dus 1x per 2,5 jaar zie je die 1ne lekkere vriendin:jerry

vreemdgaan is dan ook zo idioot lastig..

Ga jij die vriend effe vragen of hij het schaaltje met borrelnootjes passt!?

Eh.... eeeehhhh eehhhhhh.....

(de mok van cup a soup gaat omhoog...)

"Willem!! Pass jij es effe die borrelnootjes!"....

:jerry

ik zou voor 1 miljoen vrienden gaan , met je verjaardag verkoop je al die cadeau`s of je vraagt gewoon geld , en aangezien mensen dan gemiddeld 20 euro p.p. geven heb je met 1 verjaardag alweer 20.000.000 verdiend!!!!!!! doe mij dus maar 1 miljoen vrienden.

origineel gepost door jermir

ik zou voor 1 miljoen vrienden gaan , met je verjaardag verkoop je al die cadeau`s of je vraagt gewoon geld , en aangezien mensen dan gemiddeld 20 euro p.p. geven heb je met 1 verjaardag alweer 20.000.000 verdiend!!!!!!! doe mij dus maar 1 miljoen vrienden.

Doe mij die 1 miljoen eurotjes maar.

Bovenstaande klopt namelijk niet helemaal natuurlijk. Je moet namelijk ook naar de verjaardag van die 1 miljoen vrienden, want anders komen ze ook niet bij jouw, en dat kost je dus weer 20 miljoen en ben je terug op 0!

origineel gepost door schuitje

zeker weten de €uro's , vrienden komen vanzelf wel dat zijn dan profiteurs en geen vrienden :P

Ik ga ook voor het geld!!:afro vrienden heb ik al (liever een paar goede vrienden dan een hoop kennissen)

origineel gepost door jermir

Je vergeet één ding, die vrienden geven pas geld als jij een feestje geeft! Hoe ga jij die miljoen vrienden ontvangen in je rijtjeshuis?

:jerry

Zegt maar eens te meer, geld maakt geld!:vertag

origineel gepost door louwe 16 klepper

tjah ik ben in de zomer jarig

dus n tuin feest

en daar passen waarschijnlijk die 100 000 mensen wel

(hoeveel gaan er op een m2??)

maar dan nog

wie verzorgt de hapjes & drankjes:P;)

heb net snel ff gerekend

wordt wel krap

moeten er ongeveer 58 op een m2

dus gaat niet worden:P

Nou als je beseft dat op Lowlands ongeveer 50000 man rondlopen en het al behoorlijk 'druk' is dan ben ik bang dat je nog wat ruimte te kort komt....:vertag

geen van beide.:o

heb nu vrienden genoeg die voor elkaar door het vuur gaan.:)

en als ik 1 miljoen euro zou hebben trek je ineens wel te veel foute vrienden aan die normaal jou niet zien staan:fy1,nee laat maar gaan ben zo wel gelukkig:P

1.000.000 vrienden vanaf nu , ben in oktober jarig en daarna laat ik niks meer horen.

en maak er een amerikaans feest van zodat iedereen lekker ze eigen vreten en drinken mee neemt. hahahaha hey geld is geld.

echte vrienden blijven wel over.

Terug
Naar boven