• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

14 maart Toyo Shootout

Originally posted by Sheto

Ik mocht niet eens meedoen door de ENORME GROTE LEVENSBEDREIGENDE MEEST DODELIJKE barst in de vooruit:agent

je had ook even de regels kunnen lezen die al sinds november op de site staan van de DHRA.

Daarin staat het letterlijk!!

Zoals al gezegd is, regels zijn regels.

Voldoe je hier niet aan wordt je afgekeurd.

We zijn wel aan het dragracen, daar zitten nu eenmaal regels aan verbonden.

Het is misschien ook eens een idee om het andere topic in dit sub-forum eens door te lezen.

Ook hierin heb ik al vorig jaar gemeld dat er dingen gingen veranderen. Ook is daar de discussie al geweest dat een barst in de voorruit afkeur is. Ook al is dit in sommige gevallen wel apk goedkeur. :vertag

Originally posted by axel

Op het DAF festival, word de tijdswaarneming geregeld door DHRA. Zo nee, dan kom ik niet!

Nee, wordt niet verzorgd door de DHRA :thumbdown

origineel gepost door axel

Vind het op zich wel meevallen hoe hij van Dave wegloopt. Niet dat ik sneller ben dan de Skoda ;-)

Dave je hebt altijd baas boven baas, Skoda heeft 318PK en boven de 500+ aan newtonmeters. Dus je hoeft je niet te schamen hoor.

Kweet het maar het blijft een TDI:P

origineel gepost door axel

Op het DAF festival, word de tijdswaarneming geregeld door DHRA. Zo nee, dan kom ik niet!

Ga je dit jaar ook naar Drachetn of Bitburg?

Drachten weet ik nog niet zeker.

Bitburg ben ik juli of september. ff kijken wanneer ik vakantie neem.

Terug
Naar boven