Maandag is het dan eindelijk zover, aangezien mijn eigen B gisteren APK goed is gekeurd en de ombouw van de motor bij een professional is gedaan, ga ik hiermee toch naar de RDW om deze op papier te krijgen. Heb ze net even gebeld voor een afspraak, maar vrij inlopen kan van 8 tot 12, als ik dat had geweten was ik er vanochtend nog naar toe gegaan, maar zo zij het nou eenmaal. Wel vermelde de edele heer van het RDW keuringsstation in Veldhoven ( kom zelf uit Valkenswaard, Eindhoven ) dat ik ( kenteken ) papieren moest overhandigen van uit welk voertuig de motor komt ( denk qua gegevens ). Hij kan van mij het motortype krijgen, meer heb ik ook niet haha! Heb nog wat kleine dingen te doen, spatbordrandjes liggen eraf ( kijk wel of ik deze erop zet ) en me beschermplaat ( voor bij de wielkasten ) zitten vast geducktaped ( nokjes kwijt , al nieuwe gehaald ). Ga ik nog even fixxen en dan hopelijk kom ik maandag terug met goed nieuws ( als deze er doorheen komt, neem ik die van me vriendin ook mee )! We'll keep in touch
.