Ben vandaag nog eens langs geweest, want kreeg maar niks te horen. Die achterlijke kut DAS doet er helemaal niks aan als ze het woord politie al maar een keer horen of zien en bleek de polis ook tevens niet te dekken

!
De nu 4 maanden zwangere vriendin heeft me moeten brengen, aangezien ik geen wagen op het moment heb en die wilde ook wel eens verhaal gaan halen ( leuk, die hormonen ).
De wout die de wagen om half 10 s'avonds op had gehaald was net weg op zijn motor ( snap ik, aangezien het mooi weer was ), maar die hebben ze gebeld en is gelijk terug gekomen naar het bureau.
Na een half uur wachten, kwam hij binnen en nam ons mee het beruchte kamertje in ( kan er onderhand al een bed in gaan zetten en een tv ), daar kreeg ik te horen dat er al wel was gecontacteerd met de officier van justitie ( hoerrr ! ) en die zeiden dat ik alleen de "losse" delen en de radio ( alweer ) eruit mocht halen.
Heel verhaal vertelde hij en ik legde nogmaals de situatie uit, maar hij kon er ook niks aan doen ( snap ik wel, maar toch ).
Ook vroeg hij wanneer ik de radio er eventueel uit kon halen, ik zeg vandaag ( was al bijna 5, 6 was hij klaar met werken ), hij zegt van ga eerst eens wat eten en dan laat je weten wanneer je er bijna bent, doe ik de poort open, en vergeet je gereedschap niet.
Ik dacht wtf, maar goed, na wat gegeten te hebben was het al tegen 6 uur en de desbetreffende brigadier was er nog steeds, liet ons netjes binnen en ja hoor, daar stond mijn beauty, zowel de auto als ik had het er moeilijk mee, want bovendien na de verbouwing, heb ik er maar 1000 km mee gereden ( moest al de olie verversen en mijn temp plus drukmeter aansluiten ), was dus een behoorlijk KUT moment, band stond slap en de auto startte niet meer, ging wel rond, de brigadier zag dat ik bijna stond te janken dat die niet startte en kwam met de melding, weet je wat, ik regel wat extra gereedschap en we gaan er je hele audio uithalen!
Hij dacht dat we 20 min. bezig zouden zijn, maar dikke lol, 2,5 uur later hadden we de complete audio eruit liggen, vond ik echt wel een toppertje van deze man, zo zouden ze allemaal moeten zijn, want hij was om 6 al klaar en heeft mij toch meegeholpen met alles eruit te halen.
Scheelt wel weer mja, hij zij ook al van kijk je kan er niet je luchtfilter enz. afhalen, want als ze deze wagen nakijken en die blijkt half kaal te zijn krijg ik ook op me sodemieter ( ik had er schijt aan, had de inlaat al compleet losliggen haha , maar dat had die gezien ), ook de computer had ik eraf liggen alsmede het brandstofrelais, computer heb ik terug moeten zetten i.v.m. dat de auto nog wel rond moet gaan ( brandstofrelais heb ik er wel af gelaten, ik niet mee rijden, dan niemand niet ).
Dusss, of ik mijn auto nog compleet terug krijg, I'll still dont know en hij wist het ook niet, want daar moeten ze nog over beslissen, ben wel een kleinnnn beetje blij dat ik tenminste iets terug heb ( had er ook liever mijn leder interieur uit gesloopt, maar het is niet anders ).
Ga ik natuurlijk wel tegen in, maar als het zover is, post ik dat wel weer boyz.. !