Heb er helaas geen foto's van, want het was al schijnbaar ( of het moet gebeurd zijn bij het bedrijf waar de auto werd opgebouwd, dit kan goed, heb daar ook een conflict gehad, want de eigenaar blijkt de beste maat te zijn van mijn ex baas, die mij ontslagen heeft en voor heel veel geld opgelicht heeft, is echt een mega lang kutverhaal waar ik totaal geen zin in heb om te vertellen, want hier heeft heel mijn omgeving onder geleden en wil dit dus ook zo snel mogelijk vergeten, dit heb ik ook tegen de politie gezegd, maar dat schijnt ze niks te doen of te helpen ) en dat van de RDW via de site, damn had dat eerder gezegd, heb het nu gelijk gedaan, thnx voor de tip :thumbup !
Had dat al aangegeven, maar ze hebben alle delen meegenomen ( heel mijn map ) en ik moest het maar met de verzekering regelen, die zeggen heel simpel, wij willen bewijs, nou als je dat gaat vragen krijg je het wel, maar dan krijg ik een aantekening bij de verzekering, wat als gevolg ik dan niks meer kan verzekeren via de bemiddelaar

uke.
Maar het kutte is dat ik dus mijn mapje heb meegegeven, en hier blijken nog de papieren van de andere Corsa B in te zitten gvd, kan ik mijn auto niet laten keuren, kan pas maandag weer contact opnemen, baal echt als een gek..
Aanspraak ga ik zoiezo doen, want dat recht heb ik nog, met nadruk op nog, maar moet inderdaad wachten op de uitslag..
Chassisnummer staat ook op het plaatje voor bij de motorruimte trouwens ( zwarte plaatje wat vast zit met 2 popnagels )..