• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

15 meeting vliegveld hoogeveen fotos van bedankje op pag20

was wederom geslaagd.

bedankt voor de gezelligheid luitjes :thumb

een ieder Tot ziens in Mei 2014

:jerry :jerry :jerry

haha of niet dan, maar ik ga ze eerst op facebook zetten, dan hoef ik ze ook niet weer appart te upaoden voor opel forum.

ik heb er bij je vrouwtje al ff 1 op haar profiel gezet van sammie ;)

meeting was weer zeer geslaagd, mooi weer en MOOIE AUTO'S uit allerlei bouwjaren.

Het was weer TOP Oss, tot volgend jaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Ik heb nu eens vrij genomen van foto's maken dus heb niks te posten dit keer :???: jaja, kan ik ook eens autootjes bekieken :jerry

Rik :wors

@KadAstra-EF wrote:meeting was weer zeer geslaagd, mooi weer en MOOIE AUTO'S uit allerlei bouwjaren.

Ik heb nu eens vrij genomen van foto's maken dus heb niks te posten dit keer :???: jaja, kan ik ook eens autootjes bekieken :jerry

volgens mij heb ik je wel foto,s zien maken met je mob :jerry

lol, hij heb nog zo ouderwetse, zit misschien een 2 megapixel camera in haha

wel heeft hij foto's gemaakt van de astra's in rij :P

maar die heb ik ook ghemaakt, dus die komen er sowieso wel op.

@teungts wrote:@KadAstra-EF wrote:meeting was weer zeer geslaagd, mooi weer en MOOIE AUTO'S uit allerlei bouwjaren.

volgens mij heb ik je wel foto,s zien maken met je mob :jerry

Die luxe heeft mn ouderwetse telefoon niet man :jerry

Rik :D

@soepkiepe wrote:geloof dat janneke (mijn wederhelft dus) het over 40 euro had.

das een mooi bedrag maar idd...wat moet je er voor ophalen??

Er werd al iets gezegt over een schaalmodel van een opel en dat is wel een leuk idee.

Mijn idee weer met een schaal modelletje is dat als je een onbestickerde auto neemt en daar stickers op plakt van het OPEL FORUM is wel leuk lijkt mij.

ff lullig doen hoor paul, maar waarom zou ik er een sticker van het forum op plakken?

ik denk dat ongeveer de helft niet eens op het forum komt, of heel weinig ;)

mocht er een sticker op komen kan ik er beter van maken "namens de gasten van de opel meeting bedankt"

of iets in die buurt.

maar een beetje model is al aan de prijs geloof ik, vind het namelijk zelf ook wel een leuk idee, maar stel nou dat die man niks met opel heeft? :P

@FnF_racer wrote:@soepkiepe wrote:en iedereen die geweest is.. TOP en bedankt.

en ook hartstikke mooi dat iedereen zich netjes gedragen heeft.

jammer van die bmw rijder die nog ff op moest vallen, maar dat valt buiten mijn verantwoording lijkt me ;)

tenminste, als verder niemand weet wie in de BMW reed..... dan is het niet onze fout/ons verantwoording.

kan je dus ook aangeven, dat het iemand was die niet bekend was bij ons...

of was het een maatje van die BMW fan die jij mee had genomen? :jerry

@ GsiFreak: dacht het al, wist het niet zeker.

en zo waren er meer die zo dachten (Signum op die zwarte velgen) :thumb

@ Carina: klopt, dat was minder van het veld. maar ik had verhalen gehoord, maar die waren overdreven.

dit was nog redelijk te doen, zelfs als je een aardig lage Corsa A had (een mat groene, die vooraan stond.) :thumb

en Corina, je bedoelt dat Gsifreak vlakbij stond (voordat Harjan denkt dat je het tegen hem had. :jerry )

haha dan weet je het nu ja haha..

@soepkiepe,

dat was ik inderdaad, wou wel graag me auto schoon hebben maar vondt het enne kant wel prima zo ...

Terug
Naar boven