• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

15 meeting vliegveld hoogeveen fotos van bedankje op pag20

@teungts wrote:Hier is het anders maar klaar. Bedoel het goed

k weet niet hoe je het opvat, ik bedoel het ook niet slecht hoor ;)

weet ook wel dat je het goed bedoeld :)

@KadAstra-EF wrote:

Heb je dat ook gezegd? "ik vraag toch niet wat een evenement MELDEN kost" :jerry

Rik :D

in zekere zin wel.

ik heb in de zoekbalk ingetoets :"wat kost een evenementen vergunning."

Nou klaar toch, MELD je toch dat je dan een evenement hebt, is dat ook weer klaar, mooie standjes er bij, gratis bier, mooie vrouwen, enzovoorts enzovoorts

@PeterNoFear wrote:Nou klaar toch, MELD je toch dat je dan een evenement hebt, is dat ook weer klaar, mooie standjes er bij, gratis bier, mooie vrouwen, enzovoorts enzovoorts

zodra ik een melding maak word de kans groter dat ze even een kijkje komen nemen.

het veldje behoort tot het vliegveld, die geeft mij toestemming om het veldje te gebruiken, dat is in feite dus mijn vergunning, de gemeente staat er los van ;)

ik heb de gedachte gehad om het eens ergens anders te doen met vergunningen en kraampjes, maar ik vermoed dat de helft al afhaakt als ze horen dat er intree betaald moet worden ;)

buiten dat, deze 2 meetingen waren super gezellig, goed geregeld (heb van niemand klachten gehad) makkelijk te vinden, en ga maar door.

dus de volgende meeting doe ik ook gewoon daar weer ;)

dusss... :P

iedereen bedankt voor het mee denken, maar denk dat we nu maar weer moeten gaan praten hoe gezellig het was en zo :P

Helemaal mee eens.. Ik vond het top zo'n meeting. Iedereen was tevreden en alles goed geregeld, waarom zou je dan gaan veranderen. gewoon zo laten!

Terug
Naar boven