aangezien ik afgelopen meeting alleen maar positieve berichten heb gehoord, en omdat 9 van de 10 mensen geen jaar wouden wachten op een volgende meeting is er besloten nog maar een najaars meeting te houden.
uiteraard heb ik eerst om toestemming gevraagd om teleurstelling te voorkomen, dacht dat we dat al genoeg hadden gehad met de meetings in hoogeveen :agent
ik heb dus ook net de mail ontvangen dat er 15 september nog niks in de agenda van het vliegveld staat.
dus bij deze wil ik iedereen die zich geroepen voelt uitnodigen om er weer een gezellig dagje van te maken.
regels zijn gewoon het zelfde, gedraag je, maak geen rommel, geen onnodig lawaai maken.
niet crossen of slippen.
kortom, gedraag je gewoon
ik ben zelf alleen een beetje aan het twijfelen over de tijd.
dit omdat de meesten pas na 12 uur kamen.
dus van 11 tot 5 heeft weinig zin denk ik.
het adres is.
Plesmanstraat 2
7903 be HOOGEVEEN
en nogmaals, neem gerust vrouw en kinderen mee, ik neem wel weer wat skelters mee, en er is een speeltuintje, dus dat gaat wel goed komen.
voor wie er niet bij was op 26 mei.. vanaf pagina 8 staan foto's viewtopic.php?f=26&t=176471
denk dat jullie nu wel wat meer tijd hebben om in de agenda te kijken.
:jerry :jerry :jerry
(met dank aan black astra)
leden tot nu toe.
1. soepkiepe + dan vrouw en kids met 2 auto's
2. vectra208v (OVB)
3. PeterNoFear+Broer & "crew" +/- 3 auto's
4. OscaR-16v
5. Ghanz + Vrouw en kids en mogelijk wel weer met de overige Aanhang
6. Teungts
7. Carina_1984
8. FnF_racer
9. gopc + vectra
10. Johanhummer9
11. Sjoerd_drent
12. astraTD.
13. trashmetal
14. Kadastra-EF (Rik)
15. Opelremco (OVB)
16. jeroenk (OVB)
17. Black astra (OVB)
18. Melizzz
19. GerritAstra.
20. Kdebruijn
21. Juffer1 en Wilma
22. Turbootje
23. Dasmoerf (OVB)
24. predator (OVB)
25. Gsifreak (OVB) 3 auto's
26. Tonyehrd
27. Patrickroden OVB
routebeschrijving..
PER AUTO :
Vanuit Groningen-Assen of Zwolle-Meppel via de A-28 afslag 27 , "Fluitenberg - Hoogeveen noord - industrieterrein De Wieken" en na de afslag de borden richting vliegveld volgen.
Vanuit Emmen via de A-37 , afslag 1 , "Hoogeveen Oost - Noordseschut - industrieterrein De Wieken"
uiteraard heb ik eerst om toestemming gevraagd om teleurstelling te voorkomen, dacht dat we dat al genoeg hadden gehad met de meetings in hoogeveen :agent
ik heb dus ook net de mail ontvangen dat er 15 september nog niks in de agenda van het vliegveld staat.
dus bij deze wil ik iedereen die zich geroepen voelt uitnodigen om er weer een gezellig dagje van te maken.
regels zijn gewoon het zelfde, gedraag je, maak geen rommel, geen onnodig lawaai maken.
niet crossen of slippen.
kortom, gedraag je gewoon
ik ben zelf alleen een beetje aan het twijfelen over de tijd.
dit omdat de meesten pas na 12 uur kamen.
dus van 11 tot 5 heeft weinig zin denk ik.
het adres is.
Plesmanstraat 2
7903 be HOOGEVEEN
en nogmaals, neem gerust vrouw en kinderen mee, ik neem wel weer wat skelters mee, en er is een speeltuintje, dus dat gaat wel goed komen.
voor wie er niet bij was op 26 mei.. vanaf pagina 8 staan foto's viewtopic.php?f=26&t=176471
denk dat jullie nu wel wat meer tijd hebben om in de agenda te kijken.
:jerry :jerry :jerry
(met dank aan black astra)
leden tot nu toe.
1. soepkiepe + dan vrouw en kids met 2 auto's
2. vectra208v (OVB)
3. PeterNoFear+Broer & "crew" +/- 3 auto's
4. OscaR-16v
5. Ghanz + Vrouw en kids en mogelijk wel weer met de overige Aanhang
6. Teungts
7. Carina_1984
8. FnF_racer
9. gopc + vectra
10. Johanhummer9
11. Sjoerd_drent
12. astraTD.
13. trashmetal
14. Kadastra-EF (Rik)
15. Opelremco (OVB)
16. jeroenk (OVB)
17. Black astra (OVB)
18. Melizzz
19. GerritAstra.
20. Kdebruijn
21. Juffer1 en Wilma
22. Turbootje
23. Dasmoerf (OVB)
24. predator (OVB)
25. Gsifreak (OVB) 3 auto's
26. Tonyehrd
27. Patrickroden OVB
routebeschrijving..
PER AUTO :
Vanuit Groningen-Assen of Zwolle-Meppel via de A-28 afslag 27 , "Fluitenberg - Hoogeveen noord - industrieterrein De Wieken" en na de afslag de borden richting vliegveld volgen.
Vanuit Emmen via de A-37 , afslag 1 , "Hoogeveen Oost - Noordseschut - industrieterrein De Wieken"